צרכנות

איך כתיבת תוכן שיווקי יכולה לעלות את יחס ההמרה פי 3?

קרדיט תמונה PEXELS

איך כתיבת תוכן שיווקי יכולה לעלות את יחס ההמרה פי 3?

לא משנה אם אתם בתהליך של בניית אתר אינטרנט, דף נחיתה לקמפיין או בכלל מתיישבים לעצב מצגת תדמיתית, התוכן חייב להיות מושך ומניע לפעולה. בואו נראה איך מתחילים תהליך של כתיבת תוכן שיווקי ואיך משלבים קופירייטינג מנצח שגורם ללקוחות לפתוח את הארנק.

שירותי כתיבת תוכן שיווקי הפכו בשנים האחרונות לשירות חיוני עבור עסקים. עם כניסת עולם האינטרנט, עסקים רבים הבינו שעליהם להפגין נוכחות ברשת עם הסיסמה המוכרת ״אם אתה לא שם אתה לא קיים״. אך מהר מאוד הבינו שאתר יפה אומנם עוזר לתדמית, אך כתיבת תוכן שיווקי טוב הוא זה שמניע את הגולש לפעולה, ולכן יש לו חשיבות בלתי נסלחת.

מה זה תוכן שיווקי ולמה הוא כזה קריטי?

אחד התפקידים הבולטים שנולדו עם כניסת עולם האינטרנט, הוא כותבי תוכן. ש

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תפקידם לראיין את הלקוח או מישהו מהעסק כדי להסביר לגולשים בצורה ברורה מה העסק עושה, מה הערכים שלו, מיהם המייסדים ובכלל כל מלל שיכול להיות רלוונטי לגולש ולגרום לו להבין לאן הוא הגיע ולהרשים אותו מנותן השירות. אפשר לדמות את זה למנהל מכירות המקבל את פנינו בסוכנות רכב. הוא מציג את עצמו, מספר על המותג ולאחר מכן מסביר על סוג הרכב שמעניין אותנו.

אז הבנו מה זה כתיבת תוכן שיווקי ומה היתרונות שלו, עכשיו בואו נראה איך כותבים תוכן שיווקי שמניע לפעולה

קצת, קולע וברור

תוכן שיווקי חייב להיות קצר מאוד וברור. ככל שהוא יהיה ארוך יותר כך הסיכוי גבוה יותר שתאבדו את הגולש. נסו לבחור בקפידה כל מילה, למחוק מילים מיותרות או שחוזרות על עצמן ומשפטים שלא משרתים את המטרה שלכם. היו בפוקוס על המכירה על ידי יצירת קופירייטינג שמספיר על התועלות של השירות ומעביר את המסר בצורה ממוקדת.

תנו לגולש דחיפה קלה

לא תמיד גולשים יודעים מה לעשות, לעתים הם מהססים, יש להם דילמות או נפגעו מספקים קודמים, ולכן נהלו עם הגולשים דיאלוג והסבירו להם בדיוק מה לעשות לדוגמה אחר שהגולש קרא על הבידול שלכם, שכנעו אותו להשאיר פרטים על ידי כתיבה של המשפט הבא: ״תוך 2 ימי עסקים יחזור אליך מומחה לייעוץ אישי״. אופציה נוספת היא לתת הנחת רישום, זה עושה את העבודה.

דברו בשפה של קהל היעד

כשאנחנו מרגישים שייכות למישהו, קל לנו להזדהות ולרכוש או להתקדם לעסקה. הקפידו על כתיבת תוכן אותנטי שמדבר בשפה של קהל היעד שלכם מבחינת מילים וז׳רגון ובכלל סלנג מסוים ששייך לקהל שלכם. כמו מוצר לטיפוח השיער, השתמשו במילים ״היסטרי״, ״במיוחד בשבילך״ וכך הלאה.

שלבו כפתורי הנעה לפעולה

בתהליך כתיבת תוכן שיווקי, הקפידו לשלב כפתורי הנעה לפעולה – זה קריטי? למה? דמיינו מצב שהגולש כבר מעוניין בשירות שלכם, אבל לא מוצא את צור הקשר. הוא לא ישקיע לחפש יותר מידי, פשוט ייצא החוצה ללא שום נקיפות מצפון וחבל מאוד. בדפי נחיתה וכתבות שיווקיות, הקפידו לשלב צור קשר, לפחות 3 פעמים בדף גלילה אחרי 1-2 סקשנים.

קחו כותב תוכן שיכתוב לכם תוכן שיווקי מקצועי

הרבה פעמים בעלי עסקים כותבים תוכן שיווקי בעצמם, אולי כי הם חושבים שרק הם מכירים טוב את העסק כדי לכתוב עליו או לחסוך בעלויות. חשוב להבין שזו טעות, מכיוון שכותב מקצועי יוכל להפוך את הדף להרבה יותר מכירתי ולהפיק את המקסימום מהקמפיין שלכם. פעמים רבות בעלי עסקים משלמים הרבה כסף לקמפיינים, הגולשים מגיעים את לא מתרשמים או לא מבינים את הערך של השירות/המוצר והתקציבים פשוט התבזבזו סתם.

Back to top button