מבזקיםצבא וביטחון

בהכוונת שב"כ: חולצה גופתה של רב"ט נועה מרציאנו ממבנה סמוך לשיפא

גופתה של חללת צה״ל, רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, חולצה לפנות בוקר על ידי כוח צה״ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7, ממבנה בסמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל. לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו אמש (חמישי), נציגי צה״ל למשפחתה של רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, חללת צה״ל שנחטפה בידי ארגון טרור, על כך שגופתה חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל. צה״ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

עוד נמסר מדובר צה"ל כי: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה״ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן".

משב"כ נמסר כי: בהמשך להודעת דובר צה"ל, מידע ממוקד ומדוייק של שירות הביטחון הכללי הוביל את הכוחות בשטח לאיתור גופתה של חללת צה״ל, רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, במבנה בסמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה.המידע המודיעיני הממוקד של שב״כ, הכווין את כוחות צה״ל למיקומה המדויק של גופתה, אשר אפשר את חילוצה על ידי כוח צה״ל והבאתה לקבורה בישראל. שב"כ משתתף בצער המשפחה וימשיך לפעול יחד עם שותפיו במערכת הביטחון לאיתור והשבת החטופים הביתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההלוויה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל תתקיים היום, יום שישי בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי במודיעין. תושבי העיר מודיעין מכבים רעות מוזמנים להצטרף לשרשרת דגלים שתלווה את מסע המשפחה החל מהשעה 11:30. תוואי הדרך: מבצע יואב, מרדכי מקלף, חיים בר לב, מוטה גור, דוד אלעזר, חטיבה שבע, דבורה הנביאה, עמק האלה, יהודה המכבי, שדרות הרכס ומשם לבית העלמין. דגלי ישראל יחולקו סמוך לבית המשפחה החל משעה 11:00. בואו עם דגל ישראל לכבד את נועה בדרכה האחרונה.

נעה מרציאנו - חללת - חטופה - עזה - מלחמה - צה"ל
צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button