מבזקיםמשפטי/פלילי

חמישה חשודים נעצרו בחשד שבזזו ציוד הגברה מהמסיבה ברעים – צפו

חקירה שהתנהלה ביחידת יואב של מחוז הדרום במשטרה הובילה למעצרם של חמישה חשודים בגין גניבה של ציוד הגברה בשווי שני מיליון ש"ח מאיש המוסיקה בפסטיבל "נובה" מתן ליאור ז"ל שנרצח ברעים במתקפת הטרור של החמאס ב-07.10.23.

במסגרת פעילות רחבה של המחוז הדרומי במשטרה נגד פורעי חוק שנגנבו ציוד ורכוש לקורבנות המלחמה, הטיל מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן את חקירת גניבת הציוד הגברה של פסטיבל "נובה" על יחידת יואב. ציוד ההגברה המיוחד שייך לאיש המוסיקה מתן ליאור ז"ל שאותו רכש בייצור מיוחד בשוווי של שני מיליון ש"ח.

עם התפתחות החקירה הסמויה ביחידת יואב בוצעו השבוע מעצרים על ידי בלשי היחידה בערים קלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה והביאו למעצרם של חמישה חשודים בגין הגניבה החמורה. בחיפוש בביתם של החשודים איתרו ותפסו בלשי יחידת יואב של מחוז הדרום את כלל הציוד שנגנב. אתמול (חמישי) בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז הדרום ובקשה לחילוט רכושם של החשודים בסכום של 185,000 ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השבוע הגיע אביו של הנרצח מתן ליאור ז"ל ושוטרי יחידת יואב החזירו לו את כלל הציוד הגנוב. במחוז הדרום של משטרת ישראל ימשיכו לפעול נגד אותם חשודים אשר ביצעו מעשים בזויים שפוגעים בכבודם של קורבנות המלחמה ומשפחותיהם.

מעצר חשודים - אזיקים
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button