מבזקיםצבא וביטחון

לוחמי גולני כבשו את המוצב ממנו יצאו המחבלים לטבח – צפו בתיעוד המרגש

"הרחבה ממנה יצאו מחבלים ארורים לטבח של ה-7.10 נמצאת כעת בידי לוחמי גולני" – בעומק הרצועה, ברחבת המסדרים של מוצב החמאס קיימו היום (שישי) לוחמי חטיבת גולני טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה

ברחבת המסדרים של מוצב 'קטיבה' בלב העיר עזה, בה אומנו מחבלי ארגון הטרור חמאס, ביצעו לוחמי גדוד 13 וגדוד 51 מחטיבת גולני טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה. ברחבת המסדרים של המוצב קיימו מחבלי ארגוני הטרור חמאס וגא"פ מסדרים וטקסים, ומקרבתה יצאו מחבלי חמאס לטבח בבוקר ה-7.10.

לוחמי חטיבת גולני ערכו במקום מסדר קרבי בסימן הנצחה וזיכרון לזכרם של 72 חלליה של חטיבת גולני, חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה.במקום בו ארגון הטרור חמאס נערך ואימן את כוחותיו, בחרו גדוד 13 וגדוד 51 של גולני למסור מסר חד וברור לפעילי הארגון – על גבי רחבת המסדרים סימנו הגדודים מגן דוד, ובסימן הנצחה וזיכרון ערכו מסדר לזכרם הנופלים ולקראת המשך הלחימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוחמי חטיבת גולני נלחמו במחבלי ארגון הטרור חמאס בבוקר ה-7.10 וספגו אבידות רבות. בימים אלו, נלחמים לוחמי גולני בעומק שטח רצועת עזה בקרבות עצימים, מסכלים ופוגעים בתשתיות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה״ל וחטיבת גולני מלווים את המשפחות השכולות בתקופה מורכבת זו. עם תום הלחימה יגיעו המפקדים והלוחמים למשפחות וימשיכו ללוותן ולעמוד לצידן.

לוחמים - חיילים - צה"ל - מלחמה - עזה
צילום: דובר צה"ל
לוחמים - חיילים - צה"ל - מלחמה - עזה
צילום: דובר צה"ל
לוחמים - חיילים - צה"ל - מלחמה - עזה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button