מבזקיםצבא וביטחון

אזעקות במרכז הארץ: לפחות חמש רקטות יורטו, התקבל דיווח על מספר נפילות

התרעות הופעלו לפני זמן קצר (שישי) בגוש דן ויישובים בשפלה. האזעקות נשמעו בין היתר בתל אביב, בני ברק, רמת גן, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, גבעת כ"ח, אזור תעשייה חבל מודיעין, בית עריף, ברקת, טירת יהודה, שהם, גבעת שמואל, גת רימון, מעש, סביון, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקווה, ראשון לציון, רחובות, באר יעקב, נס ציונה ותעשיון צריפין.

לפחות חמש רקטות שנורו מרצועת עזה יורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל. ישנם דיווחים שטרם אומתו על נפילות באזור רמלה, שהם ותל אביב. צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות בהם דווח על נפילות, בשלב זה לא דווח על נפגעים.

מהמשטרה נמסר כי בהמשך להודעה בדבר חשד לזירת נפילה בגזרת רמלה, בתום סריקות ובחינת הדיווחים למוקד, לא אותרה זירה. שוטרי התחנה ממשיכים בסריקות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, המשטרה מטפלת כעת במספר זירות בתחומי מחוז תל אביב, בהן נפלו רסיסים של פריטי רקטה ללא נזק לרכוש וללא נפגעים. חבלני המשטרה ושוטרי מחוז ת"א מבודדים כעת את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

במשטרה קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button