מבזקיםצבא וביטחון

הותר לפרסום שמו של לוחם סיירת הנחל שנפל בגבול הצפון

לוחם סיירת הנח"ל, רב"ט עדי חרב בן ה-19 תושב הכפר בית ג'ן נפל היום (שבת) בגבול הצפון, כך הותר לפני זמן קצר לפרסום. עדי חרב ז"ל הוא החלל הדרוזי החמישי במלחמה. יהי זכרו ברוך. בכך עלה ל- 373 חללי המלחמה ששמותיהם הותרו לפרסום.

ראש המועצה המקומית דלית אל-כרמל, רפיק חלבי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עצוב וכואב וקורע את הלב. רב״ט עדי חרב , לוחם סיירת הנח״ל נפל היום בגבול הצפון. החלל הדרוזי החמישי במלחמה. דלית אל כרמל שולחת תנחומים למשפחתו היקרה ולכול תושבי בית ג׳ן."

מעמותת "גשר להצלחה" נמסר: "בצער רב קיבלנו את הידיעה המרה על פטירתו של הלוחם עדי חרב, בן ה-19, לוחם סיירת הנחל , תושב הכפר בית ג'ן. עדי, הקדיש את חייו לשירות המדינה והגנת אזרחיה, ייזכר בעינינו תמיד כגיבור ולוחם אמיץ. נתפלל כולנו יחד שינוח על משכבו בשלום ושזכרו יבוא לברכה. אנו משתתפים בצער המשפחה ומוקירים את ערכו ומסירותו של עדי למען המדינה. "יהי זכרו ברוך". אין לנו ארץ אחרת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהקנים הדרוזיים – הנוער העובד והלומד נמסר: "תנועת הנוער העובד והלומד מתאבלת על נפילתו של לוחם סיירת הנחל עדי חרב ז"ל. עדי שלנו היה מדריך מוביל ואהוב בקן בית ג'אן, אדם ערכי ושותף לעשייה חינוכית ותרומה לקהילה ובמיוחד לאוכליסיות מיוחדות. עדי היה חייכן ונעים הליכות ואהוב על כולם בקן ובחברה, עדי אבידה לכולנו. משתתפים בצערם של החברים, המדריכים והמשפחה. יהי זכרו ברוך!"

Back to top button