בידורמבזקים

השף מודה ומתוודה: "מתבייש ומבקש סליחה, מתפלל שבורא עולם יסלח לי"

השף מאיר אדוני פרסם אתמול (שישי) לפני כניסת השבת, פוסט מרגש ברשתות החברתיות ובו התוודה כי הטבח המזעזע שביצע חמאס-דאעש ביום שבת ה-7 באוקטובר שינה את המחשבה שלו מקצה אל קצה.

"אני. מאיר אדוני. בן לאמא סימה ואבא מנחם! יליד 1973. מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום!" פתח אדוני את הפוסט שלו והמשיך, "30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורווגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא ל 8 ילדים. הבכור בן 22 והקטן שנתיים."

"חלמתי חלומות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ובאהבה! עולם שלא קיים ליהודי וישראלי" אומר אדוני וממשיך "שילמתי מחיר ענק, אישי על האמונות הללו! הטיחו בי דברים נוראיים. הפסדתי לקוחות וקמפיינים. אבל נאחזתי בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אדוני אומר כי האירוע של הטבח המזעזע גרם לשינוי פנימי עמוק בתוכו, "ב- 7 באוקובר בשעה 6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים!"

לסיום אמר אדוני, "אני מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו! אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהם! עם ישראל חי לנצח נצחים!!! שבת שלום".

הפוסט של מאיר אדוני
הפוסט של מאיר אדוני
השף מאיר אדוני
צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button