מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש המועצה האזורית שומרון: "להחזיר את ההתיישבות לרצועת עזה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב הערב (מוצ"ש) לתוצאות סקר מנו גבע המראה כי רוב בעלי הדעה בישראל בעד החזרת ההתיישבות לרצועת עזה.

דגן אמר: "רק התיישבות מביאה בטחון – המחיר הכואב ביותר לחמאס הוא החזרת השטח לישראל. קורא לראש הממשלה להפגש עם "קואליציית הארגונים להחזרת ההתיישבות לרצועת עזה" ולהודיע כי המלחמה תסתיים רק בחידוש ההתיישבות במקום"

מאחז חומש - יוסי דגן - התנחלות
צילום: מועצה אזורית שומרון

כמו כן הערב פירסם הכתב הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, את סקר מנו גבע שבדק איזה אחוז מקרב בעלי הדעה בישראל בעד החזרת ההתיישבות היהודית לרצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי תוצאות הסקר רוב המשיבים (44%) בעד חידוש ההתיישבות בעזה כאשר 39% מתנגדים ו 17% השיבו שאינם יודעים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב לתוצאות הסקר וקורא לראש הממשלה להפגש עם קואליציית הארגונים לחזרה לחבל עזה" שהוא שותף בהקמתה:
"עם ישראל הוא עם בריא והוא לא טועה" אומר דגן, "כל מי שמבין את ההתנהלות של חמאס ושל ארגונים מוסלמים פונדמנטליסטים יודע שההמחיר הכואב ביותר עבור החמאס הוא גביית מחיר בשטח והחזרת האדמה לישראל. אפילו יותר מאלפי מחבלים הרוגים. לכולם ברור גם אחרי הטבח הנורא בדרום, שללא התיישבות יהודית בתוך רצועת עזה לא ניתן להגן על העוטף. במקום בו תעבור המחרשה שם יעבור הגבול. ראינו את זה לצערי באירועי ה 7.10, ראינו את זה לאורך שנים לאחר הגירוש מגוש קטיף ועשרות אלפי טילים בישראל, וראינו מה קרה בג'נין ובצפון השומרון לאחר עקירת 4 ישובי צפון השומרון, שאף שנעקרו נשארה במקום שליטה צבאית ישראלית.

אני קורא לראש הממשלה לעשות מעשה. להפגש עם "קואליציית הארגונים לחזרה לרצועת עזה וישובי צפון השומרון" שהוקמה על ידי לא פחות מ 11 ארגונים לאומיים בהם עקורי גוש קטיף ולפעול לחידוש ההתיישבות הישראלית ברצועת עזה. כולם מבינים היום שאין תשובה אחרת".

בנוסף לכך, בסוף השבוע נחשף כי בתום שבועיים של מפגשים חשאיים בלשכת ראש מועצת שומרון יוסי דגן הקומה קואליציה של 11 ארגוני ימין מובילים להחזרת ההתיישבות היהודית ברצועת עזה ויישובי צפון השומרון, ביניהם עקורי גוש קטיף. בין הארגונים שהצטרפו לקואליציה: מועצה אזורית שומרון, חומש תחילה, נחלה, תנועת הריבונות, אמונים, תורת לחימה, חותם, קוממיות, "עזה סוף", ארגון "שבים ומנצחים מטה חבל עזה" של עקורי גוש קטיף וארגון "הרחיבי מקום אוהלך

Back to top button