מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרו ארבע סטודנטיות מהצפון בחשד להסתה ותמיכה בחמאס – צפו בתיעוד

לצד העירכות מבצעית מוגברת פועלים כוחות המשטרה באופן נחוש ובלתי מתפשר בגילוי הסתה ותמיכה בטרור. בפעילות שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מג"ב מילואים נעצרו הלילה (ראשון) ארבע סטודנטיות ממכללה בצפון החשודות בהסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס .

שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מילואים מג"ב פשטו הלילה על בתי ארבע הסטודנטיות שנעצרו ביפיע, אכסאל, עוזייר ונצרת והן הובאו לחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים. באחד מהפרסומים של אחת מהחשודות בהם נראה תמונת מחבל שמעלה נערה חטופה על ג'יפ נכתב: "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה". בפרסום של חשודה נוספת היא חשודה כי שיתפה צילום של עיתון בו נכתב: "צונמי אל אקצה 7 באוקטובר", בצרוף אימוגי של לב ודגל פלסטין .

ארבע החשודות נחקרות ובסיום חקירתן יובואו לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. בפעילות נוספת הלילה נעצר תושב כפר כנא בן 18 החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. החשוד יובא בסיום חקירתו לבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מעצר - חשודים - הסתה - טרור - משטרה -
צילום: דוברות המשטרה
מעצר - חשודים - הסתה - טרור - משטרה -
צילום: דוברות המשטרה
מעצר - חשודים - הסתה - טרור - משטרה -
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button