חדשות הארץמבזקים

יחידת הכלבנים לאיתור נעדרים מצאה שרידי אדם מהטבח בעוטף עזה

יכ"ל ממשיכה לאתר שרידי אדם בגזרת עוטף עזה וגם במזג אוויר סוער אנשי יחידת הכלבנים לאיתור נעדרים בשיתוף גורמים בצה"ל ממשיכים להפוך כל אבן, בחיפושים אחרי נעדרים מהטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס דאע"ש בשביעי באוקטובר. למעלה מ-43 ימים של חיפושים בעוטף עזה: יחידת הכלבנים לישראל ממשיכה לאתר שרידי אדם, וממצאים בעובי השטח, השייכים לנעדרים והנפגעים ממתקפת הטרור של חמאס דאעש.

מאז שמחת תורה, ופרוץ המלחמה, כלבני יכ"ל פועלים ביחד עם היחידות השונות של צה"ל העוסקות בתחום איתור נעדרים. הצוותים ממשיכים בסריקות ללא הרף, במטרה לזכות תאי שטח נוספים ובמאמצים לסייע בזיהוי נעדרים. בחיפושים משתתפים כלבי הרחה מיוחדים, וכן אמצעים נוספים. במהלך החיפושים היום, (ראשון) כלבני יכ"ל, ביחד עם הלוחמים על ארבע, הצליחו לאתר שרידי אדם בגזרת עוטף עזה.

מיחידת היכ"ל נמסר: "כל תא שטח שנסרק עובר תיעוד ומיפוי, כדי לא להשאיר אבן שלא נהפכה. כל פריט או שריד שאנו מאתרים נלקח להמשך בדיקה על ידי הגורמים המתאימים. המשימה דורשת אורך רוח ונחישות. אנו ביכ"ל לא נוטשים את משפחות הנעדרים, ומתייחסים לכל נעדר כעולם ומלואו. חובתנו המוסרית והערכית היא להשלים את תהליך האיתור והזיהוי. המשימה טרם הושלמה. אנו ממשיכים להתמסר לה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
איתור - יכ"ל .- נעדרים - עוטף עזה
צילום: דוברות יכ"ל
איתור - יכ"ל .- נעדרים - עוטף עזה
צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל

Back to top button