צרכנות

בתי מלון מומלצים באילת

קרדיט יח"צ

רשת אסטרל היא בין הרשתות הוותיקות ביותר בעיר, המפעילה בתי מלון מומלצים באילת כבר משנת 1995. בין אם כבר התארחתם אצלם ובעיקר אם לא, רצינו להכיר לכם את מגוון המלונות הנפלאים של הרשת.

כל אחד מהם, מציע חופשה שונה ומיוחדת. באווירה ייחודית המתאימה לכל אדם והנופש שהוא מחפש. מעל לכל, המלונות של הרשת מהווים נווה מדבר של רוגע ושלווה, ניתוק – ולו קל בלבד, מהסטרס שמלווה את כולנו בימים אלו.

בתי מלון מומלצים באילת של רשת אסטרל

  • מלון אסטרל נירוונה סוויס –מלון הפועל בשיטת חצי פנסיון פרימיום, עם ארוחות בוקר וערב מגוונות, מרשימות וטעימות. המציע חדרים אשר יכולים לאפשר לינה למשפחות בהרכב של זוג + ארבעה ילדים. בנוסף, המלון מציע בריכת שחייה מקורה ומחוממת בחורף, מתקני מים, מועדון ובידור לילדים לאורך כל היום. זהו מלון אידאלי עבור זוגות המחפשים שקט ושלווה, בזמן שהילדים נהנים מפעילות רציפה.
  • מלון אסטרל נירוונה קלאב – זהו מלון נוסף הפועל בשיטת חצי פנסיון פרימיום. המלון עצמו ממוקם בנקודה אידאלית; סמוך למרכזי הקניות בעיר כך שכאשר תרצו לצאת ממנו, תהיה לכם גישה נוחה מאוד לנקודות העניין מסביב. גם במלון זה תמצאו בריכת שחייה, מועדון ילדים, פעילויות ועוד.
  • מלון מלכת שבא – נשמע לכם מוכר? זה בגלל שמדובר במלון הוותיק והמפורסם שעבר לידי הרשת, וכיום מציע חופשה איכותית בסטנדרט גבוה.
  • מלון אסטרל מאריס – מלון הצמוד לטיילת ולחוף הצפוני בעיר, הלוקיישן החביב ביותר על המבקרים. המלון ידוע בבריכה שלו המשקיפה אל הים והרי אדום, והשקיעה המרהיבה הנצפית ממנו. זהו מלון המציע חווית נופש אינטימית ושלווה, ומתאים לזוגות בעיקר.
  • מלון אסטרל וילג' – 186 חדרים צמודי קרקע הופכים את המלון לכפר של ממש, במרכזו בריכת שחייה אליה הגישה מהירה וידידותית מהחדרים. האווירה רגועה ושלווה, וברחבי המלון מפוזרים ערסלים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה מפנקות. מלבד אלו תמצאו מועדון ילדים ופעילויות בידור.
  • מלון אסטרל פאלמה – אחד ממלונות הסוויטות של הרשת, השוכן באזור הלגונה של אילת, לא רחוק מהאייס-מול. המלון מתאים מאוד למשפחות ילדים ומציע חדרים אשר בחלקם ניתן לארח זוג + ארבעה ילדים.
  • מלון אריאה –זהו מלון הסוויטות המפואר והמרשים של הרשת. הוא צמוד לקניון הים האדום ומציע חופשה אולטימטיבית לזוגות והן למשפחות עם ילדים המחפשים חדרים מרווחים. במלון בריכה גדולה, ספא מפנק, פעילויות לילדים, גישה ישירה לחוף הים וקירבה לאזורים המרכזיים בעיר.

מוכנים להתחיל לארוז?

רשת מלונות אסטרל מפעילה מגוון בתי מלון מומלצים באילת אשר כל אחד מהם מציע קונספט אחר לשלווה, לאוורור, אפילו לחיוך, גם בתקופה זו. זה הזמן להציץ באתר הרשת ולבדוק מבצעים, אשר מתפרסמים לכל אורך השנה הן בחגים ובחופשות הקיץ. העניקו לעצמכם מתנה, זכרו שזה בסדר לרצות להתאוורר ולו במעט מהמציאות הקשה שפקדה אותנו. מחכים לכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button