חדשות הארץמבזקים

ההבטחה מראש העיר לילד אוהד שציין את יום הולדתו ה 9 בשבי חמאס

"האם מישהו מחבק אותך? אין יום שאנחנו לא חושבים עלייך ואני מבטיח לך, שכאשר תחזור, נעשה לך חגיגת יום הולדת עם החברים וכל האנשים שאתה כל כך אוהב" – כך כתב ראש עריית כפר סבא רפי סער, במכתב המרגש לילד אוהד מונדר זכרי תושב כפר סבא, שנחטף לעזה וציין את יום הולדתו התשיעי בשבי חמאס בעזה.

היום, (שני) יומה ה-45 למלחמת חרבות ברזל מציינים בעולם את יום הילד הבינלאומי, זאת בזמן שעשרות פעוטות, ילדים ובני נוער נמצאים בשבי בעזה, לאחר שנחטפו באכזריות על ידי מחבלי החמאס הנתעבים. בין הילדים, נמצא גם אוהד מונדר-זכרי, תלמיד כיתה ד' מכפר סבא, שנחטף עם אמו, סבו וסבתו ואשר ציין את יום הולדתו התשיעי כשהוא בשבי החמאס.

"אוהד יקר, היום מציינים את יום הילד הבינלאומי, יום בו כל העולם מחבק את הילדים שלו, ואני שואל האם מישהו מחבק אותך עכשיו? בעולם נורמלי היית קם הבוקר, מצחצח שיניים, מתלבש ומתכונן ליום לימודים בבית הספר הדמוקרטי בעיר, פוגש את החברים שלך, אולי קצת מפריע בכיתה, משתולל בהפסקה וחוזר הביתה להורים שכל כך אוהבים אותך – ב-7.10.2023 העולם שלך ושלנו השתנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתב ראש העיר רפי סער במכתב המרגש לילד אוהד: "חשוב לי שתדע שאין יום שאנחנו לא חושבים עליך. החברים, המורים, תושבי העיר כפר סבא, שמחכים כבר לחבק אותך, שתחזור אלינו בריא, ושנוכל להחזיר לך את החיוך שנחרט לכולנו ב- 45 ימים שאתה לא איתנו. את יום ההולדת ה-9 שלך חגגת שאתה לא איתנו, ואני מבטיח לך שכאשר תחזור נעשה לך חגיגת יום הולדת שלא תשכח, יחד עם משפחתך והחברים שלך וכל האנשים שאתה כל כך אוהב ומתגעגע אליהם".

את מכתבו סיים ראש העיר כשכתב: "איתך, אוהד, מוחזקים בשבי החמאס עוד 39 ילדים. כל ילד כזה הוא עולם ומלואו, אנחנו מתפללים כל יום שכולכם תחזרו אלינו, למשפחות, לחברים, לאנשים שאוהבים אתכם. אנחנו מאמינים שהיום הזה קרוב, אבל את יום הילד הבינלאומי שהעולם מציין היום, החלטנו כרגע שלא נחגוג בלעדיכם".

אוהד מונדר זכרי - בן ה-9 - מכפר סבא, - נחטף על ידי מחבלי החמאס -
צילום: מטה מאבק משפחות החטופים

Back to top button