העולם הערבימבזקים

בכיר בארגון החות'ים: "בקרוב נפרסם את תיעוד ההשתלטות על הספינה"

חבר הלשכה המדינית של ארגון "אנסאר אללה" (החות'ים בתימן), חיזאם אל-אסד פרסם לפני זמן קצר (שני) הודעה ובה מסר כי בעוד חצי שעה יפורסמו קטעי וידאו מהשתלטות חיל הים התימני על הספינה הישראלית שנחטפה לחופי תימן. "הישארו מעודכנים. סצנות של המבצע הצבאי בים סוף של כוחות חיל הים התימני בספינה הישראלית. לאחר כחצי שעה", כתב בעברית בעמוד ה-X (טוויטר) שלו.

הוא כתב לאחר חטיפת הספינה "זה ההתחלה" והודה לצוות שהשתלט עליה ואמר: "אנו מודים מקרב לב לעם הערבי-תימני המוסלמי על העימות עם הספינות הציוניות, וקוראים להם להתאגד סביב העיקרון הדתי הגדול הזה לתמיכה במדוכאים." לפני כן כתב: "אני גאה באנשי חיזבאללה, חזית הג'יהאד וההתנגדות התומכת בלבנון שהורסים את מאורות האויב הציוני."

איום - החות'ים בתימן
איום של החות'ים בתימן

מפקד חטיבת משמר החופים של החות'ים, מוחמד אל-קאדרי פרסם אף הוא הודעה היום ובה אמר: "כוחותינו מוכנים לבצע כל משימה. אנחנו נכנסים לשלב חדש שבה תהיה התפתחות ממשית בחיל הים שפרוס בשטח נרחב. יש לנו את הנשק ואת הטילים כדי להתמודד עם כל התפתחות, ביכולתנו לפגוע בכל מקום וזמן שנבחר. אנחנו מזהירים מפני כל מעורבות זרה במים הטריטוריאליים בתימן – ותהיה לכך תגובה הולמת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button