חדשות הארץמבזקים

לאחר הדיון הסוער באולפן: ח"כ אלמוג כהן עבר סדרת בדיקות ושוחרר מבי"ח

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) עבר היום (שני) יום קשה במיוחד שהחל בדיון סוער בכנסת, משם לדיון סוער עוד יותר באולפן ערוץ 12 ובהמשך בפינוי לבית החולים לאחר שחש ברע.

בדיון שהתקיים היום בכנסת עם משפחות החטופים התרעם ח"כ כהן על המשפט "עזרת. לחצת. להרוג את הערבים, הרגתם מספיק ערבים!" של אחד מהורי החטופים וזה ענה לו בתגובה חריפה, "מה זה להרוג ערבים? מה זה האמירה הזו? אין לכם מנדט על הכאב אם אתם רוצים לדבר – תדברו – נקשיב לכם, אל תתנו לפוליטיקאים קטנים להוליך אתכם שולל".

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, יאיר לפיד הגיב לדבריו של ח"כ אלמוג כהן ואמר: "משפחות החטופים זועקות את כאבן ואת כאבה של מדינה שלמה. אין גבול לאטימות ולחוסר הבושה של חברי קואליציית המחדל שמטיפים מוסר למשפחות. מה שעשה היום אלמוג כהן יזכר לדיראון עולם. הוא צריך להתבייש בעצמו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אלמוג השיב לו: "יאיר, ידוע לך מה היה חלקי באותה שבת שחורה. קברתי כמעט 50 חברים שהיו מוטלים לידי מעל 24 שעות. לחמתי יחד עם חבריי השוטרים תוך סכנת חיים ממשית. אני חי את הטראומה כל דקה וכל לילה. הרגישות שלי למשפחות החטופים היא תמיד בראש סדר העדיפויות, אך כאשר נאמר המשפט "הרגתם מספיק ערבים" הגבתי בצורה עניינית. חבל שפוליטיקאי כמוך, שמעבר לכך שאינו יודע איך מחזיקים נשק – מנסה לנצל בציניות את המצב ע"מ לנסות להוציא רווח פוליטי. אל תטיף לי מוסר.

לאחר אותו דיון הגיע ח"כ אלמוג כהן לראיון באולפן חדשות 12 בנווה באילן שם התעמת עם המנחה ירון אברהם שתקף אותו על דבריו בדיון שנערך בכנסת. "אין לי כאב, אחים שלי שאיבדתי הם לא מספיק טובים? למה הכאב הזה הוא גם לא שלי? מה זה רצחתם מספיק ערבים? התחלנו את היום הזה בחג. זה היה חג בכלל ואז מצאתי את עצמי נלחם שם בסימטאות עם קלאצ'ים, RPG ורימונים, למה החברים שלי באופקים שווים פחות?"

לאחר הדיון ח"כ אלמוג כהן פונה לבית החולים לאחר שחש ברע. "מראות הקרבות הקשים באופקים עם נפילת חבריו הקרובים לנשק, עשרות הגופות המוטלות ברחובות, לצד הקשר היומיומי עם משפחות ההרוגים – הנשים והילדים, וחבריו החטופים, הביאו את התחושות והתמונות הקשות לנגד עיניו וכתוצאה מכך חש ברע ונזקק לטיפול רפואי". נמסר מלשכתו.

עוד נמסר כי "חה"כ כהן, קורא לכל מי שזקוק לעזרה וסיוע בעקבות המצב לפנות לבדיקות ולהתייעץ עם גורמי מקצוע. בהדרגה, הוא ישוב לפעילותו הציבורית למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

לפני זמן קצר הוא שוחרר מבית החולים ובלשכתו עדכנו: "בתום סדרת בדיקות מקיפות הוא שוחרר מבי"ח ועפ"י המלצת הרופאים נסע לביתו להתאוששות ומנוחה."

Back to top button