מבזקיםרצועת עזה

תיעוד דרמטי: המחבלים יוצאים מפיר מנהרה ופוגשים את לוחמי צה"ל – צפו

תיעוד נדיר הופץ בשעות האחרונות (רביעי) ברשתות החברתיות בו נראים מחבלים יוצאים מתוך פיר של מנהרה בשעת לילה וכוחות צה"ל תוספים אותם לאחר שהניפו את ידיהם, זרקו את כלי הנשק ונכנעו.

"זרוק ת'נשק, זרוק ת'נשק, צא החוצה, שכב על הרצפה, שכב, ידיים למעלה… יש עוד אחד, זרוק ת'נשק, צא, צא", ככה נשמעו לוחמי צה"ל שתפסו את המחבלים ברגע שהוציאו את ראשם מפיר המנהרה. בסרטון נראה מחבל אחד שוכב על הקרקע ואחריו מחבל נוסף יוצא מתוך המנהרה. סך הכל נתפסו שלושה מחבלים שהועברו לחקירת שב"כ בשטח ישראל.

מחבלים יוצאים מפיר מנהרה במחנה שאטי בצפון רצועת עזה

על פי הדיווחים מדובר במנהרה שאותרה באזור מחנה "שאטי" שבצפון רצועת עזה. מאז החל התמרון הקרקעי כוחות גדולים של צה"ל פועלים לטהר את מרחב צפון הרצועה, זאת לאחר שמאות אלפי עזתים פונו מבתיהם לדרום הרצועה דרך מסדרון הומניטרי שצה"ל פתח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אתמול דווח כי בפעילות הקרקעית של עוצבת הקומנדו באזור שאטי בצפון רצועת עזה פשטו לוחמי מגלן על בית מחבל ואיתרו אמצעי לחימה רבים. בנוסף, פשטו הלוחמים על בית ספר בקרבתו אותרו שני פירים תת קרקעיים.

דובר צה"ל הודיע היום כי כוחות צה"ל חשפו עד כה והשמידו כ-400 פירי מנהרות, פעילות שבה לוקחים חלק משמעותי לוחמי יהל"ם שנעזרים באמצעים מגוונים. המנהרות אותרו בשטחים אזרחיים, בלב שכונות מגורים, סמוך לבתי ספר, בתי חולים, בתי קברות ושטחים חקלאיים.

צילום: דובר צה"ל

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button