חדשות הארץמבזקים

הודעה חשובה לחקלאים: הוארך תוקף ההיתרים להעסקת עובדים זרים

במסגרת מכלול צעדים שנועדו להקל על החקלאים בישראל, לאור המצב הנוכחי, הודיעה הערב (רביעי) רשות האוכלוסין וההגירה על הארכת תוקף ההיתרים הקיימים להעסקת עובדים זרים בחקלאות.

ברשות האוכלוסין וההגירה ציינו כי ההיתרים יוארכו עד לסוף שנת 2024, ללא צורך בתשלום אגרה ובאופן אוטומטי, ללא צורך בהגעה או בכל פעולה מצד החקלאים.

בהודה נכתב: "הריני להודיעכם כי בתום דיונים בין משרדיים ובאישור משרד האוצר, הוחלט להאריך באופן זמני את תוקף ההיתרים הקיימים לענף החקלאות עד לסוף שנת 2024 ללא תשלום אגרת בקשה על ידי החקלאים. היתר שפקיעת תוקפו חל ביום 31.03.24, יוארך עד ליום 31.12.2024. ההיתרים יוארכו אוטומטית במערכת המחשוב של הרשות, ללא צורך בפניה אלינו וללא הגשת בקשה. הארכת ההיתר תעודכן במערכת והיתרי העסקה ישלחו לחקלאים. הארכה גורפת זו לא תחול לגבי חקלאים לגביהם התקבלה החלטה פרטנית לאחר שימוע לביטול/ אי הארכת היתר העסקה לפי סעיף 1טו לחוק עובדים זרים, התשנ"א-1991. בימים קשים אלה אנו מחזקים את חקלאי ישראל ופועלים נמרצות על מנת לסייע לחקלאות הישראלית ולהחזירה לחוסנה ולמלוא עוצמתה. הודעה מעדכנת בדבר תוספת הקצאה לשנת 2024, תפורסם בהמשך.
בתקווה לימים טובים ושקטים במהרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button