מבזקיםמוסיקה

שידור מיוחד מבסיס ג'וליס: מרגול אירחה חיילים מתוכנית "גדולים במדים"

הזמרת , מרגלית צנעני (מרגול) שידרה את תוכנית הרדיו שלה, במסגרת יום שידורים מיוחד של "רדיו לב המדינה" 91FM ביום שלישי השבוע, מאולפנים שהוקמו בבסיס הצבאי "מחנה עמנואל" (ג'וליס).

במהלך היום שידרו מהבסיס גם מאיה בצלאל עסיס וקותי סבג את תוכניתם "מעירים את המדינה", וקרן גדיש מילוא שידרה תוכנית מיוחדת של "אהבה בשטח"!.

קרן סיפרה :"הייתה לי הזכות הגדולה לפגוש את הלוחמים היפים והאמיצים שלנו פנים מול פנים ולב אל לב, חיילים וחיילות חדורי מוטיבציה ואהבה למדינת ישראל ולעם ישראל! מלח הארץ במיטבו. שלחנו ד"שים הביתה למשפחות המתגעגעות, שימחנו אותם בשירים המרגשים שהם בחרו! ובאוכל משובח. התרגשתי ויצאתי עם התרוממות רוח אדירה!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרגול אירחה בתוכניתה ״פה זה לא אירופה״ חיילים מתוכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד" המשלבת מעל 1000 חיילים בבסיסי צה״ל. עמותת "יד לילד המיוחד" פועלת לקידום ילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים למימוש הפוטנציאל הטמון בהם ולעידוד עצמאותם.

תכנית "גדולים במדים" נוסדה לפני כעשור במטרה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית. המטרה המרכזית היא לשלב אותם בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית על מנת שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר.

מרגול ראיינה בין היתר גם שני חיילים עם צרכים מיוחדים : רון ויובל. רון מנחל עוז, מתנדב ביחידת יהלום בלוגיסטיקה. בבוקר ה- 7.10 רון התעורר לקולות אזעקת צבע אדום ולא הצליח לסגור את המ"מד ביחידת דיור שבה הוא גר ולכן הגיע לדירה של ההורים. לאחר שיצא מהבית נראה במצלמות שהמחבלים ביקרו בשכונה של רון ושהוא ניצל בנס. רון איבד הרבה חברים במהלך היום, חלקם נחטפו וחלקם נרצחו. רון נלחם לשרת גם בימים אלו כמו שהוא נלחם להתגייס וכל בוקר הוא מתייצב ביחידה על מנת לתרום את כל כולו למען המדינה והצבא.

מרגול :"כל הכבוד לעמותה , אני מתה עליכם , שתהיו לי בריאים, שתמשיכו להיות המיוחדים בחברה".

רון : "אנחנו משתלבים בחברה , אנחנו מתמודדים. ההורים שלי תומכים בכל דבר שאני עושה, הם מאמינים שאם אני עושה משהו, אז אני עושה אותו במאה אחוז" .

מרגול אירחה בהמשך השידור גם את הזמר יגל אושרי והשניים שרו יחד ביצוע מרגש במיוחד של השיר ״עץ ירוק מפלסטיק״.

מרגלית צנעני - מרגול - 91FM
צילום: טל שלוש
צילום: טל שלוש

Back to top button