חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה יצחק הרצוג לחניכי בני עקיבא: "אתם טובי בנינו ובנותינו"

נשיא המדינה יצחק הרצוג שיגר הבוקר (שישי) ברכה מיוחדת לחברי תנועת בני עקיבא שמציינת השבת את שבת הארגון החותמת את חודש ארגון שעמד בסימן "הננו- למען עם הנצח" ועסק בעשייה למען עם ישראל.

מדברי הנשיא: "חברי וחברות בני עקיבא האהובים והיקרים,מאז ימיו של אברהם אבינו ליוותה אותנו הקריאה-"הנני", בניסיון העקידה , בדרך לארץ ישראל, מכל קצוות תבל, בימים של משברים וברגעים של תקווה. כבר אלפי שנים שאנחנו כאן, מוכנים לשליחות של כל אחד ואחד מאיתנו, קוראים ומצהירים- "הנני".

גם היום עומדים העם היהודי ומדינת ישראל ברגע היסטורי מכונן. רק לפני שבועות מספר עברנו טרגדיה נוראית שהותירה את אותותיה בדמות חללים ונרצחים, נעדרים, עקורים, חטופים ופצועים, והיום אנחנו בעיצומה של מלחמה, נאבקים בכל מאודנו לנצח את החושך, את הרשע, להוסיף אור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני דורות על דורות רבים היה זה ר' עקיבא אשר בשמו אתם נקראים, שידע לעמוד בירושלים, לראות את החורבן ועדיין לחייך, לראות את השועלים מסתובבים ולזכור את נבואות הנחמה שעוד יבואו. תורתו של ר' עקיבא חיה ונוכחת בכם חניכות וחניכים. תורתו היא זו שנוסכת בכם את העוז להמשיך בעשייה, בנתינה, בדרך התורה והעבודה. את החודש הזה הקדשתם בתנועה לקרוא בקול גדול- "הננו", והקול הזה קרא לכם והלכתם- לשמח את הפצועות והפצועים, לתמוך בחקלאים, ללמד ולשחק עם ילדות וילדים מפונים, הלכתם לאן שצריך, בכל מקום, כנאמר- בעמק, בהר, בצפון ובדרום וגם בסוף המדבר.

אז אני מבקש לחזק אתכם מכאן, אתם טובי בנינו ובנותינו, בצה"ל ובכלל כוחות הביטחון, אתם שמתפללים לשלומם של הפצועים, לשובם מארץ אויב של החטופות והחטופים, ומי ייתן ותפילותיכם תפילותינו תתגשמה. מאחל לכם שהעוצמות שגיליתם בחודש הזה ימשיכו ללוות אתכם כל חייכם. עלו והצליחו ויהי ה' עמכם".

נשיא המדינה - יצחק הרצוג
צילום: קובי גדעון / לע״מ
צילום: עומר מירון
מקליט: יחזקאל קנדיל / לע"מ

Back to top button