חדשות הארץמבזקים

ארגון בצלמו לתאגיד: "המערכון על חברת הכנסת סון הר מלך – עלילת דם"

ארגון בצלמו פנה במכתב תלונה חריף לתאגיד השידור הציבורי בטענה כי המערכון ששודר אתמול (חמישי) בתוכנית הסאטירה זהו זה על חברת הכנסת לימור סון הר מלך מהווה עלילת דם ופייק ניוז ומשרת את יחיא סינאוור חובה להרורידו באופן מיידי מאתר התאגיד.

לטענת בצלמו בתכנית זהו זה של התאגיד הוצג אתמול מערכון של שקרים, פייק ניוז, שנאה והסתה כנגד חברת הכנסת לימור סון הר מלך המציג אותה כמי שפוגעת במשפחות השכולות לטובת ראש הממשלה. למרות שבכלל המפלגה שלה הצביעה נגד העסקה ומתחה עליה ביקורת חריפה. בנוסף נטען שהיא פוגעת במשפחות השכולות מאינטרסים אישים ולא מטובת המדינה. בעקבות כך, ארגון זכויות האדם בצלמו פנה במכתב לנציב קבילות הציבור בתאגיד בבקשה להוריד את המערכון של תכנית זהו זה העוסק בפייק ניוז.

במכתבו כתב מנכ״ל הארגון שי גליק: "סמכויותיך הינם במישור האתי האם דבר כזה או אחר עמד במישור האתי. הסרטון של תכנית זהו זה כנגד חברת הכנסת לימור סון הר מלך לא עמד בכך. במקום שתעשו כמו בארץ נהדרת סרטונים נגד צביעות העולם והחמאס אתם בוחרים לצערי לחרחר ריב ומדון בתוך ישראל תוך פגיעה באלמנה שכולה. אודה לבדיקה מחדש של שידור הסרטון, נזיפה חמורה ביוצריו והורדתו מאתר התאגיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "די להסתה והשנאה. די , די , די, מותר להיות שונים אסור להיות שונאים. המערכון מחרחר ריב מחלוקת ומדון ומהווה עלילת דם שפועלת בעיקר לטובת החמאס איראן ושאר שונאי ישראל. אני קורא לנציב התאגיד להבהיר שמדובר בטעות ולהוריד את סרטון ההסתה מאתר התאגיד".

גידי גוב - זהו זה - כאן - לימור סון הר-מלך
צילום מסך מתוך שידור "כאן"

Back to top button