מבזקיםצבא וביטחון

צפו: שר הביטחון גלנט בבסיס חצרים – "נמשיך להילחם לשחרור כל החטופים"

שר הביטחון גלנט ביקר לפני זמן קצר (שישי) בבסיס חצרים של חיל האוויר, ועמד מקרוב על היערכות כוחות צה״ל לקליטתם הראשונית של החטופים ששוחררו מהשבי ברצועת עזה. השר גלנט עבר בין תחנות הקליטה השונות ושוחח עם הצוותים שעתידים לקבל את פניהם של החטופים. שר הביטחון הביע את הערכתו בפני הכוחות על ההכנה המקצועית והרגישה שבוצעה לקראת המבצע. לשר הביטחון התלוו בביקור ראש אכ״א האלוף יניב עשור ויועץ שר הביטחון לנושאי השבויים והנעדרים אל״מ (במיל׳) ליאור לוטן.

שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור: "הגעתי לעמוד מקרוב אחר ההכנות של צה"ל לקליטת החטופים. אני מלא התפעלות מהאופן שבו צה"ל נערך, זה מפגין רגישות, זה מפגין תחושה מקצועית מאוד ואני משוכנע שצה"ל שיודע להילחם ידע גם כיצד לטפל במשפחות וכיצד לקלוט אותם".

עוד אמר שר הביטחון גלנט: "החטופים שלנו נמצאים בשבי החמאס כבר 49 ימים: ילדים וילדות קטנים, נערים ונערות, נשים, גברים, חיילות, חיילים, וגם אנשים מבוגרים יותר ואפילו ניצולי שואה. אנחנו נעשה כל מאמץ על מנת להחזיר אותם, לקלוט כמו שצריך את אלה שיגיעו עכשיו במהלך הראשון, ובעיקר לזכור שאנחנו נמשיך להילחם ונעשה כל מאמץ וכל פעולה על מנת להביא לשחרור כל חטופים – גם אלו שלא ישוחררו במסגרת המהלך הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גלנט - חצרים - בסיס - חטופים - קליטה
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אלעד מלכה משרד הביטחון

Back to top button