חדשות הארץמבזקים

13 החטופים מהמועצה האזורית אשכול, "לא יכולים לעצור את הדמעות"

13 ישראלים שנחטפו מהמועצה האזורית אשכול שוחררו הערב (שישי) והגיעו לאדמת ישראל לאחר 49 ימים בשבי החמאס ונמצאים כעת במקום מוגן ובטוח, עטופים בבני משפחתם.

מהמועצה האזורית אשכול נמסר: "חיכינו להם כל כך ואנו לא יכולים לעצור את הדמעות ואת ההתרגשות עם שובם. צוותי רפואה ועובדים סוציאליים נמצאים איתם, עוטפים ומלווים אותם ברגישות. אלו רגעים מטלטלים לקהילתנו. יש לנו עוד חברים רבים חטופים שכולנו מחכים לשובם הביתה. הקהילות היישוביות, צוותי הרווחה והחוסן מלווים את המשפחות."

עוד נמסר בהודעת המועצה: "אנו פונים ומבקשים מכולם לכבד את הפרטיות של המשפחות ברגעים אלה ושל משפחות החטופים שיקירהן טרם חזרו. אשכול קהילה חזקה ומאוחדת ונהיה שם כולנו לצדם לכל מה שיידרש ברגישות ואהבה, בקצב האישי של כל אחד ואחת מהם. מתפללים לשובם ולשלומם של כל החטופים ומחכים להם בקוצר רוח שיחזרו הביתה במהרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

12 מכלל המשוחררים הם מקיבוץ ניר עוז

קיבוץ ניר עוז הודיע הערב כי הוא מברך על שובם של 12 מתוך 77 האנשים שנחטפו באלימות קשה מניר עוז בשבת ה-7 באוקטובר.

רותי מונדר (78), בתה קרן מונדר (54) ובנה של קרן, אוהד מונדר-זיכרי (9)
דניאל אלוני (45) ובתה אמיליה אלוני (5)
דורון כץ אשר (34) ובנותיה רז אשר (4.5) ואביב אשר (2.5)
יפה אדר (85)
מרגלית מוזס (77)
חנה קציר (76)
עדינה משה (72)

בהודעת הקיבוץ נמסר: "הגיעו לישראל לאחר 49 ימים בשבי בעזה. אנחנו מאחלים לכולם בריאות איתנה. מהקיבוץ נחטפו 6 עובדים זרים. אין בידינו מידע לגבי זהות האזרחים הזרים ששוחררו בשלב זה. ליבנו עם חברי קהילתנו ושאר החטופים שנותרו בשבי בעזה. רבות ממשפחות הקיבוץ נותרו גם היום ללא יקיריהן לצידן, וחוששות לשלומם. אנו מחכים ומייחלים לשובם של כל החטופים מכל חלקי הארץ. קהילת ניר עוז, שרבע ממנה נרצח או נחטף במתקפת הטרור הרצחנית בשבעה באוקטובר, המהווים כשליש מכלל החטופים מישראל, דורשת להחזיר את כולם הביתה עכשיו. אנו נמשיך במאבק עד שאחרון החטופים יחזור."

רותי מונדר – בת 78. חברת קיבוץ ניר עוז. ספרית ותופרת בעברה. נחטפה יחד עם בעלה אברהם מונדר בן ה-78 שעדיין מוחזק בשבי, בתה קרן ונכדה היחיד אוהד. בנה רועי מונדר ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 50 היה במותו.

קרן מונדר – בת 54, ילידת קיבוץ ניר עוז. מורה לחינוך גופני לילדים עם צרכים מיוחדים. נחטפה יחד עם בנה אוהד, והוריה רותי ואברהם. אביה, אברהם מונדר, בן ה-78 עדיין מוחזק בשבי, ואחיה היחיד, רועי מונדר ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 50 היה במותו.

אוהד מונדר – בן 9. ילד מחונן וספורטאי מעולה. הגיע לניר עוז לביקור משפחתי ונחטף יחד עם אמו קרן, סבתו רותי וסבו אברהם מונדר בן ה-78 שעדיין מוחזק בשבי. דודו רועי מונדר ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 50 היה במותו.

דניאל אלוני – בת 45. הגיעה לקיבוץ לביקור משפחתי ונחטפה יחד עם בתה אמיליה, ואחותה שרון אלוני-קוניו ובני משפחתה שעדיין מוחזקים בשבי.

אמיליה אלוני – בת 5. הגיעה לקיבוץ לבקר את משפחתה ונחטפה יחד עם אימה, דניאל אלוני, ודודתה שרון אלוני-קוניו ובני משפחתה שעדיין מוחזקים בשבי.

דורון כץ אשר – בת 34. רואת חשבון במקצועה. הגיעה לניר עוז לרגל החג לביקור משפחתי. נחטפה יחד עם שתי בנותיה הקטנות רז ואביב. אחיה, רביד כץ, בן 51 ואב לשלושה, עדיין מוחזק בשבי. אמה אפרת כץ ז"ל, נרצחה ב-7.10, בת 69 הייתה במותה. בן זוגה של אפרת ז"ל, גדי מוזס, עדיין מוחזק בשבי.

רז אשר – בת ארבע וחצי. נחטפה עם אמה דורון ואחותה אביב. סבתה, אפרת כץ ז"ל, נרצחה ב-7.10, בת 69 הייתה במותה. בן זוגה של אפרת ז"ל, גדי מוזס, עדיין מוחזק בשבי. דודה, רביד כץ, בן 51 ואב לשלושה, עדיין מוחזק בשבי.

אביב אשר – בת שנתיים וחצי. נחטפה עם אמה דורון ואחותה רז. סבתה, אפרת כץ ז"ל, נרצחה ב-7.10, בת 69 הייתה במותה. בן זוגה של אפרת ז"ל, גדי מוזס, עדיין מוחזק בשבי. דודה, רביד כץ, בן 51 ואב לשלושה, עדיין מוחזק בשבי.

יפה אדר – בת 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז. אם לשלושה ילדים, סבתא לשמונה נכדים וסבתא רבתא לשבעה נינים. נכדה הבכור, תמיר אדר, בן 38 ואב לשניים, עדיין מוחזק בשבי.

מרגלית מוזס – בת 77, חברת קיבוץ ניר עוז. מורה לביולוגיה בעברה. אם לשלושה ילדים וסבתא לעשרה נכדים.

חנה קציר – בת 76, חברת קיבוץ ניר עוז. אשת חינוך בעברה. אם לשלושה ילדים וסבתא לשישה נכדים. בנה אלעד בן 47 עדיין בשבי. בעלה, רמי קציר ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 79 היה במותו.

עדינה משה – בת 72, חברת קיבוץ ניר עוז, אשת חינוך בעברה. אשתו של סעיד משה ז"ל, בן 75, שנרצח בביתם בקיבוץ. אמא לארבעה ילדים, סבתא לשנים עשר נכדים.

Back to top button