העולם הערבימבזקים

אותה אכזריות בדיוק: שני חשודים בריגול לטובת ישראל הוצאו להורג בטול כרם

לפני כשבועיים (ב-6 בנובמבר) חוסלו בטול כרם על ידי כוח של לוחמי הימ״מ ושב"כ בשיתוף פעולה עם צה"ל ארבעה מחבלים שהיו אחראים על ביצוע עשרות פיגועי ירי, ותכנון פיגועים נוספים, ביניהם: מטען, ירי תלול מסלול ושליחת מחבלים לעורף ישראל.

ארבעת המחוסלים הם: מואמן אל-בלעווי, עז אלדין עוואד, ג'יהאד שחאדה וקאסים רג'ב. בהודעה משותפת של דוברות שב״כ, דוברות המשטרה/מג״ב ודובר צה״ל שפורסמה לאחר החיסול, צוין כי שניים מהם בכירים בתשתית הטרור בטול כרם שהוכוונה ע״י חמאס ברצועת עזה ובחו״ל. ג'יהאד שחאדה, בן 24, תושב מחנה טול-כרם, אשר עמד בראש התשתית ועז אלדין עוואד, בן 28, תושב מחנה הפליטים טול-כרם, מבכירי התשתית.

הוצאה להורג - טול כרם
ארבעת המחבלים שחוסלו ע"י כוחות ימ"מ ושב"כ בטול כרם
הוצאה להורג - טול כרם
צילום: jeninqassam

"במהלך החודשים האחרונים אותרה על ידי שב"כ תשתית טרור אשר התבססה במחנה הפליטים טול כרם והייתה אחראית לביצוע עשרות פיגועי ירי בגזרה לעבר יעדים ישראלים. התשתית פעלה בהנחיה ובמימון של מאכוונים מרצועת עזה ומחו״ל מטעם ארגון הטרור חמאס וארגונים נוספים, בתוך כך קיבלו מאות אלפי שקלים לטובת הנעת פעילות טרור. במסגרת פיקוח על מחבלי התשתית אותר עיסוק בחימוש, הצטיידות באמל״ח, קידום פיגועי מטען, כוונות לירי תלול מסלול, גיוס מחבלים וכוונות שילוח מחבלים לעבר עורף ישראל.
שני נשקים מסוג M16 אשר שימשו את החולייה נתפסו ע"י כוחות הביטחון בשטח." נכתב בהודעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שני נשקים מסוג M16 אשר שימשו את החולייה ונתפסו ע"י כוחות הביטחון בשטח
שני נשקים מסוג M16 אשר שימשו את החולייה ונתפסו ע"י כוחות הביטחון בשטח
צילום: jeninqassam
צילום: jeninqassam

הלילה (שבת) הוצאו להורג בטול כרם ונתלו בכיכר העיר שניים בחשד ששיתפו פעולה עם ישראל, מה שאפשר את חיסול חברי החולייה. על פי הדיווחים ברשתות הערביות, מספר ימים לאחר החיסול השניים, חמזה אחמד חמזה מובארק בן 31 – תושב מחנה טול כרם ועזאם ג'מאל חאפז ג'וואברה בן 29 – תושב כפר ראי, ג'נין, "נעלמו כאילו בעלמה אותם האדמה".

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ניתן לראות את אותה אכזריות שלצערנו הרב כבר נחשפנו אליה ביום הטבח ב-7 באוקטובר שביצעו מחבלי חמאס-דאעש בדרום הארץ. השניים עברו התעללות קשה מאוד – קשירת ידיים לאחור, ירי לרגליים ואז ירי בראש. לאחר מותם כשהם על הארץ, עוברים ושבים, ביניהם אף תועדו נערים וילדים, בועטים בגופות, מקללים ויורקים. אחרי זה הם נתלו על עמוד חשמל גבוהה בכיכר העיר מול ילדים נשים ומאות אנשים. תוך כדי שהם מצלמים ומעלים לרשתות החברתיות, צועקים ומקללים.

"ההתנגדות בטול כרם תולה את גופות סוכני הכיבוש מול מחנה טול כרם לעיני המוני ההתנגדות ומשפחות הקדושים שגרמו להתנקשות" נמסר בדיווח הלילה של ההתנגדות החמושה (אנשי חמאס) בטול כרם.

עוד נמסר באותו דיווח כי "נקמנו את מותם לפני שעה קלה בעיר טול כרם של חללי מבצע החיסול הפחדני שביצע הכיבוש בסיוע שני הסוכנים, על המבצע לפני שבועות ובו נרצחה קבוצה מבורכת של מיטב מנהיגי המוג'אהדין". כמו כן נטען כי השניים שתועדו על ידי ההתנגדות והיו נתונים למעקב הודו במעשה. "שני הסוכנים גרמו לחיסול של ארבעה ממנהיגי המוג'אהדין הטובים ביותר במחנה טול כרם."

הוצאה להורג - טול כרם
צילום: jeninqassam
צילום: jeninqassam

Back to top button