חדשות חוץמבזקים

🔞 הרשת רועשת: אישה עירומה ומסוממת תקפה אנשים בשדה התעופה בצ'ילה

הרשת סוערת כבר מספר ימים בעקבות אירוע חריג שאירע בשבוע שעבר בשדה תעופה בצ'ילה.

בכלי התקשורת במדינה דווח כי אישה עירומה, ככל הנראה תחת השפעת סמים פסיכדליים תועדה כשהיא עוברת בשדה התעופה בצ'ילה ותוקפת באלימות נוסעים אחרים לפני שנעצרה על ידי המשטרה.

התיעוד שצולם על ידי נוסעים מבולבלים מראה כי האישה העירומה מלטפת את שערה בשלווה, לפני שהיא רצה לפתע לעבר אנשים שמסתובבים בנמל התעופה נואבו פודהואל בפודהואל, מחוץ לסנטיאגו, צ'ילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן נראית האישה נכנסת לחניון שדה התעופה, שם היא מתחילה לצרוח ולקפוץ. בהמשך היא תפסה לפתע את שיערה של אישה תמימה שעברה בסמוך אליה ומשכה אותה באלימות הרצפה. לאחר מכן נשכבה על הבטן על רצפת הבטון בשעה שהעוברים ושבים במקום מביטים בה בתדהמה.

לאחר שהשתוללה במקום זמן מה הגיע צוות אבטחה שניסה לעצור אותה אך היא תקפה גם אותם.

בסוכנות ידיעות מקומית בשם "אמול" דווח כי האישה צרכה פטריות הזיה במסיבה לפני שיצאה לשדה התעופה ב-16 בנובמבר, כשהאירוע התרחש.

מאוחר יותר היא נעצרה על ידי המשטרה ועשויה לעמוד לדין בגין מעשיה המוזרים, כך דיווחה סוכנות הידיעות המרכזית באירופה. גורמים רשמיים חוקרים את האירוע.

זהירות! הסרטונים מציגים עירום – לצפייה מגיל 18 בלבד.

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button