בריאותמבזקים

בי"ח סורוקה נערך לקליטת החטופים, מיה רגב מטופלת בשל "מצב רפואי מורכב"

בית החולים סורוקה בבאר שבע נערך לקליטת החטופים הישראליים במידת הצורך ששבו הלילה (ראשון) משבי חמאס ברצועת עזה לאחר 50 ימים.

הטיפול ניתן במתחם ייעודי ומבודד שהוכשר לקבלתם בהתאם לדרישות על פי נוהל קליטת השבים. המתחם אובזר במכשור הרפואי הנדרש ובציוד אישי שהוכן בערכות ובתיקים אישיים.

בתוך המתחם קיימים חדרים נפרדים למטופלים ולבני משפחותיהם המורשים להיכנס, לקבלם, להיות לצידם ולתמוך בהם ברגעים משמעותיים אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צוות רב מקצועי ייעודי הוכשר לעסוק בטיפול בשבים.

בהודעת בית החולים נמסר: "כמו תמיד, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי נענה לאתגר הלאומי ואנו נרגשים מהזכות לטפל בשבות ובשבים ולהעניק להם את המעטפת הרפואית והמקצועית הנדרשת בהתאם למצבם, בתנאים המתאימים והטובים ביותר. צוותי סורוקה מאחלים לכולם בריאות איתנה ומייחלים לחזרתם של כל החטופים."

בשעה זו מטופלת בבית החולים מיה רגב בת ה-21 שנחטפה ביום ה-7 באוקטובר משטח המסיבה שנערכה ברעים כשהיא יחד עם אחיה איתי וחברם הטוב עומר שם טוב, שנחטפו גם הם. שעות ספורות קודם לחטיפה, נחתה מיה ממקסיקו, שם בילתה עם משפחתה. שיחת הטלפון של מיה עם אביה ביום החטיפה הופץ ברשת שם נשמעה שהיא אומרת שירו בה. כאמור היא מטופלת בבית החולים סורוקה וחשוב לציין כי היא אינה בסכנת חיים.

ממשרד הבריאות נמסר כי "לאחר כ-7 שבועות בשבי בעזה הגיעה הערב לבית החולים סורוקה אישה צעירה. מצבה יציב. בני משפחתה הממתינים לה בביה"ח יפגשו אותה בהתרגשות רבה. גם הצוותים הרפואיים המתכוננים כבר זמן רב לשובם לא יכולים לעצור את התרגשותם. בביה"ח היא תקבל טיפול רפואי ונפשי וכל צורך אחר שיעלה. אנו מבקשים להזכיר כי אלו רגעים רגישים עבור השבים והמשפחות ואנו מבקשים לשמור על פרטיותם. משרד הבריאות שמח מאוד על חזרתם הביתה ומייחל לחזרתם המהירה של כל שאר החטופים."

מירית רגב, אמה של מיה רגב אמרה עם שחרורה: "אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה."

מיה רגב בת 21

צילום: דוברות בי"ח סורוקה

Back to top button