מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: רוכב אופנוע נעצר לאחר שהפיץ תיעוד של עצמו נוהג בפראות

במהלך סוף השבוע שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים עצרו לחקירה רוכב אופנוע בן 21 מאבו גוש לאחר שאיתרו תיעוד שלו ברשתות החברתיות, כשהוא רוכב בפראות בכביש 16 בירושלים. החשוד אותר והועבר לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים על נהיגה בקלות ראש תוך שימוש בפלאפון נייד. בבדיקת פרטיו של החשוד התברר כי לא רק שסיכן את משתמשי הדרך במעשיו הפסולים, אלא גם נהג באופנוע עם ליקויים. בהתאם גם האופנוע נתפס על ידי המשטרה.

בתום חקירתו, יוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות תעבורה והוא יועמד לדין בבימ״ש.במשטרה מציינים כי החשוד התנהל באופן חמור ופסול כאשר סיכן את משתמשי הדרך. בהמשך גם הפיץ תיעוד של המעשה המסוכן. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם חשודים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך.

סרטון - תיעוד - רשת חברתית  - רוכב - אופנוע
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

סרטון - תיעוד - רשת חברתית  - רוכב - אופנוע
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button