מבזקיםרצועת עזה

חמאס ממשיך בלוחמה פסיכולוגית ומפרסם "מכתב תודה" מחטופה ששוחררה

הפוגת האש ברצועת עזה נמשכת ועל פי הודעת דובר משרד החוץ הקטארי וחמאס היא צפויה להימשך עוד יומיים נוספים בתמורה לשחרור עוד חטופים. אז הלחימה למעשה בשטח הופסקה, אך ארגון הטרור חמאס ממשיך בלחימה פסיכולוגית כל העת, כפי שעשה רק אמש עם התיעוד שהפיץ משחרור החטופים וכעת עם פרסום "מכתב תודה" לכאורה שכתבה דניאל אלוני ששוחררה אתמול בערב לאחר 50 ימים בשבי.

במכתב היא מודה לכאורה לכל "הגנרלים" שהחזיקו בה ובבתה אמיליה בשבי ו"דאגו" להן. היא פירטה כביכול את המעשים שעשו אותם גנרגלים בעבורן במהלך השהות בשבי וכתבה בין היתר "לא היה מישהו שפגשנו בדרך הארוכה הזו מזוטר ועד בכיר שלא התייחס אליה בעדינות, בחמלה ובאהבה. אני לנצח אהיה אסירת תודה על שהיא לא תצא מכאן עם טראומה…" לסיום כתבה: "הלוואי שבעולם מתוקן נוכל להיות חברים טובים באמת".

מיותר לציין כי חמאס מפרסם הערב את המכתב שנראה כי תוכנו הוכתב או נעשה תחת לחץ וכל מטרתו להציג את ארגון הטרור כ"הומני ואנושי". זאת על אף שהארגון יצר תקדים בעולם ורמה של אכזריות שלא נראתה עדיין, לאחר רצח של אלפי אנשים מתינוק ועד קשיש וחטיפת נוספים. תינוק בשבי זה משהו ששום ארגון טרור בעולם לא עשה ולא היינו יכולים לעלות על הדעת. כך שכל ניסיון כזה הוא פאתטי, מביש וחסר כל ערך. מפלצות בתחפושת של בני אדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המכתב לכאורה שכתבה דניאל אלוני
המכתב לכאורה שכתבה דניאל אלוני

Back to top button