חדשות הארץמבזקים

"תחנת מד"א בירוחם ידועה כמשפחה ונחשון ז"ל היה ידוע כאבא של התחנה"

מגן דוד אדום מרכין את ראשו וכואב את מותו בטרם עת של נחשון מלקר ז"ל, מוותיקי העובדים של מגן דוד אדום, שעבד כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס בתחנת מד"א בירוחם. נחשון ז"ל הלך לעולמו בטרם עת בגיל 61 והותיר אחריו אישה, שלושה ילדים, שני נכדים וחמישה אחים. הוא נטמן בבית העלמין בעיר מגוריו ירוחם כשהוא מלווה בבני משפחתו וחבריו הרבים.

נחשון שירת בצה"ל כנהג תובלה ונהג אמבולנס ומיד עם שחרורו משירות סדיר, בשנת 1983, התקבל לעבודה כנהג אמבולנס בתחנת מגן דוד אדום בעיר. נחשון זכה במהלך שנות עבודתו הרבות במד"א בתואר העובד המצטיין של תחנת מד"א ירוחם בשנת 1986 והעובד המצטיין במרחב נגב של מד"א בשנת 2021.

חברו הטוב של נחשון ומנהל אשכול מד"א ירוחם, צחי בן ישי סיפר עליו, "נחשון היה איש מקצועי ומסור, אוהב הבריות שדאג לקבל כל אחד לתחנה בסבר פנים יפות. תחנת מד"א בירוחם ידועה כמשפחה ונחשון היה ידוע כאבא של התחנה, תמיד התעניין ודרש בשלומם של כולם, הוא כבר חסר מאוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א יניב עובד, חברו הטוב, "נחשון היה גאה מאוד בעבודה שלו במד"א. תמיד היה מגיע לעבודה עם חיוך. היה לו לב ענק, הוא דאג למתנדבים כמו לילדים שלו. קראנו לו האבא של התחנה, הוא היה גאה מאוד שהוא מציל חיים, איש מקצועי ואכפתי, הוא השאיר חלל גדול בתחנה".

מנהל מרחב נגב במד"א, שמעון אלקובי, "נחשון יחסר מאוד בתחנת ירוחם, תרומתו הרבה לאורך השנים עיצבה במידה רבה את אופי התחנה ומותו בטרם עת הוא אבדה גדולה לכולנו. נחשון היה עובד מצטיין ששימש דוגמה ומופת לכל העובדים והמתנדבים במקצועיותו וביחס לחולה ולמשפחה. יהי זכרו ברוך".

חובש - רפואת חירום - מד"א - נחשון - מלקר - ז"ל
צילום: מד"א

Back to top button