מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון גלנט ללוחמי גבעתי ושריון: נחזור להילחם בעוצמה ובכל הרצועה

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש היום (שני) עם לוחמי גבעתי ושריון שלחמו בעזה ויצאו להתרעננות במתחם מיוחד שהוקם על ידי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה״ל. בביקור השתתפו ראש אט״ל, אלוף מישל ינקו וסמח״ט גבעתי סגן אלוף דוד רון.

השר גלנט ביקר במתחמי השלמות ותיקוני ציוד, שירותי כביסה ואזורי מנוחה שהוקמו עבור הלוחמים ואמר להם במפגש שערך איתם, "בכל מקום שאני מגיע אני שומע – תן לנו להשלים את המשימה, הולכים עד הסוף. אני רוצה שאתם תדעו שצבא ההגנה לישראל, מערכת הביטחון, ממשלת ישראל, כל העם בישראל ואני בוודאי באופן אישי, עומדים מאחוריכם ב 100 אחוזים עד שאתם משלימים את המשימות. אנחנו לא עוצרים עד שאנחנו מסיימים".

שר הביטחון הוסיף ואמר, "יש לכם עכשיו כמה ימים, אנחנו נחזור ללחימה, אנחנו נפעיל את אותה עוצמה ויותר. זו המשימה עכשיו. תזכרו שבזמן שאתם מתארגנים ונחים ומתחקרים, גם האויב עושה את אותו הדבר. אתם תפגשו משהו שהוא קצת יותר מוכן. ולכן הם יפגשו קודם את הפצצות של חיל האוויר, ואחרי זה את הפגזים של הטנקים ושל הארטילריה ואת הכפות של הD9, ובסוף גם את הירי של לוחמי החי״ר, נלחם בכל הרצועה. לצד החובה שמוטלת עליכם, תראו בזה זכות גדולה, מפני שלא לכל דור יוצא להילחם במלחמה צודקת שחייבים לנצח בה. ולכן כולנו מאחוריכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גלנט - לוחמים - חיילים - צה"ל - מלחמה - עזה
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גלנט - לוחמים - חיילים - צה"ל - מלחמה - עזה
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: שחר יורמן, משרד הביטחון

Back to top button