חדשות הארץמבזקים

יוסי דגן: "לעצור מיד את בכיר הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב"

לאחר שפורסמו דבריו של ג'יבריל רג'וב בראיון לטלוויזיה המצרית השבוע בו הצדיק את הטבח שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה ואמר בין היתר, "חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית, ההתפרצות הבאה תתרחש בגדה", דורש ראש מועצת שומרון יוסי דגן ממערכת הבטחון לעצור אותו מיידית, "צריך לעצור את הנאצים בחליפות – הזוי שיש כאלו שגם אחרי הטבח רוצים להשליט בעזה את תומכי החמאס ברשות הפלסטינית".

ג'יבריל רג'וב, מבכירי הרשות הפלסטינית המכהן כמזכיר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח, ומי שהוגדר כפרטנר לשלום ומסומן כאחד היורשים הפוטנציאלים את אבו מאזן הצדיק בראיון בערוץ טלוויזיה מצרי את הטבח המזעזע של השביעי באוקטובר, ואמר כי טבח דומה יתרחש בישובים היהודים ביהודה ושומרון, "אירועי השביעי באוקטובר היו תגובה טבעית לדיכוי. מי שאחראי להתפרצות הזאת הוא הכיבוש ופשעיו, ההתפרצות הייתה חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית, וההתפרצות הבאה תתרחש בגדה". אמר רג'וב למראייניו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף את הדברים בחריפות ודרש לעצור אותו ואמר, "ש לדרוש לעצור מייד את ג'יבריל רג'וב כפי שנעשה לאחרונה עם כל תומך טרור ומי שהביע תמיכה באירועי השביעי באוקטובר. לא ייתכן שתנתן הנחה למנהיג המחבלים. רג'וב הוא מחבל נאצי וטרוריסט בכיר, מביע תמיכה בטרור ומראשי הפועלים בעולם לחרם הבי די אס על ישראל, ממובילי "הטרור בחליפה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד מוסיף דגן, "זה הפרצוף האמיתי של הרשות הפלסטינית, של 'המתון' מהפת"ח. אלו 'הפרטנרים' שלנו. הזוי שעוד יש אנשים בישראל שעדיין, אחרי הטבח המזעזע בדרום, אחרי שראינו ראשי תינוקות נערפים, ילדים נרצחים ונחטפים לעיני הוריהם, ילדות נאנסות, פוגרום שהעם היהודי לא ידע מאז השואה – עדיין לא למדו דבר ורוצים להחזיר את הרשות הפלסטינית הטרוריסטית לשלוט ברצועת עזה, אחרי שהחיילים שלנו מקיזים את דמם, ניתן על מגש הכסף את עזה למחבלים מחדש".

ראש מועצת שומרון דגן הוסיף ואמר אמר כי על מערכת הביטחון לעצור אותו:מיידית: "לעצור מה שיותר מהר את הטרוריסט הנאצי הזה, המנוול הזה. הוא הפנים של הפרטנרים, הוצג במשך שנים כמתון, כמנהיג של הרשות הפלסטינית, כוכב בקמפיין הפרטנרים של יוזמת ג'נבה. זו גם המראה אל מול אותם אנשים שעדיין לא למדו דבר אחרי הטבח שהיה, והם רוצים עדיין להשליט בעזה את הרשות הפלסטינית הזאת שתומכים בחמאס".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן
צילום: מועצה האזורית שומרון

Back to top button