חדשות הארץמבזקים

שר החוץ כהן נפגש עם שר החוץ התאילנדי: מחוייבים לשחרור כל החטופים

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (שלישי) עם שר החוץ של תאילנד שהגיע לביקור הזדהות בישראל. השניים יחד עם שר הבריאות בוסו ביקרו במרכז הרפואי שמיר אליו הובאו עד כה 17 אזרחים תאילנדים ששוחררו לאחר שנחטפו על ידי מחבלי החמאס. השר כהן הדגיש כי האזרחים הזרים יקבלו את הטיפול המסור ביותר מצד ישראל ויהיו זכאים לכל הזכויות להם זכאים החטופים הישראלים. הטיפול בעובדים הזרים שנחטפו ושבו זאת לא מחווה עבורנו זאת חובה.

שר החוץ אלי כהן: "ישראל מחויבת להחזרת כל החטופים, ישראלים וזרים כאחד. הבטחתי לידידי, שר החוץ של תאילנד, כי נסייע לכל מי שנפגע להשתקם בריאותית ונפשית. הסיוע לעובדים הזרים התאילנדים, שעבור חלק מהחקלאים הם משפחה, זו לא מחווה מצידנו אלא אנו רואים בכך חובה שלנו.נמשיך לפעול על מנת להביא לשחרור כלל החטופים מידי ארגון הטרור חמאס, שעדיין מחזיק בנשים, ילדים וזקנים.

עוד אמר השר כהן: "אני מודה לשר החוץ של תאילנד על עמידתה האיתנה לצד ישראל מאז פרוץ המלחמה. בין ישראל לתאילנד קיימת ידידות אמת לאורך שנים ארוכות ומתקפת הטרור הנוראית כנגד ישראל קשרה את גורל שתי המדינות בדרך נוספת וקשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ כהן הביע ניחומים לעם התאילנדי על 39 האזרחים התאילנדים שנרצחו בטבח ה-7 באוקטובר, והביע תקווה כי שאר החטופים התאילנדים כ-15 על פי ההערכות ישוחררו בקרוב, בריאים ושלמים.

תאילנד - שר החוץ - ביקור - אלי כהן
צילום: משרד החוץ
תאילנד - שר החוץ - ביקור - אלי כהן
צילום: משרד החוץ
תאילנד - שר החוץ - ביקור - אלי כהן
צילום: משרד החוץ
צילום: משרד החוץ

Back to top button