חדשות הארץמבזקים

מיה רגב ששוחררה משבי חמאס נותחה ברגלה – צפו בעדכון מסורוקה

ד״ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית מסר, "מיה רגב, בת ה 21, הועברה לסורוקה בשבת האחרונה לאחר ששבה לישראל מהשבי בעזה.
היא הגיעה עם פציעה מורכבת ברגלה השמאלית כתוצאה מירי בשבת השחורה בשיבעה באוקטובר. עם הגעתה, היא הועברה לחדר הטראומה במלר״ד בית החולים, עברה הערכה רפואית מקיפה ומצבה הוגדר בינוני".

לדברי ד״ר אסף אקר: "כבר בהגעתה היא לוותה על ידי צוות רב מקצועי בהובלת רופאה בכירה מהמלר״ד ועובדת סוציאלית מהשירות הסוציאלי בבית החולים, שליוו אותה באופן צמוד ומלוות אותה עד לרגע זה.מספר שעות לאחר הגעתה עברה ניתוח שבו טיפלנו בכל מרכיבי פציעתה, ייצבנו את מצב הגפה וקיבענו את השברים.ככל הנראה, בשל הפציעה המורכבת יהיה צורך בביצוע ניתוחים נוספים כדי להמשיך ולטפל בשבר המורכב.צפוי למיה תהליך שיקום משמעותי".

הרופא הוסיף ואמר, "אנו מלווים את מיה לכל אורך התהליך, הן בטיפול פציעתה הגופנית והן בתמיכה ובטיפול רגשי על מנת לסייע לה להתמודד עם החוויה המטלטלת שעברה ועם הדרך שעוד צפויה לה. אנו מייחלים לשובו המהיר של איתי אחיה של מיה ולשובם של כל החטופים לישראל בבריאות מלאה של הגוף והנפש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מיה רגב
מיה רגב בת 21
צילום: דוברות סורוקה

Back to top button