מבזקיםרצועת עזה

חמאס העביר את החטופות לידי הצלב האדום ופתח במפגן כח בדרום הרצועה

ארגון הטרור חמאס העביר לפני זמן קצר (שלישי) את 10 החטופות הישראליות, בהן תשע נשים ונערה בת 17 ועוד שני חטופים בעלי אזרחות זרה, לידי הצלב האדום. לאחר העברת החטופות, תועדו גדודי אל-קסאם במפגן כוח ברפיח שבדרום הרצועה.

בתוך כך, בישראל שוקלים בחיוב להאריך ביומיים נוספים את הפוגת האש בתמורה לשחרור חטופים, 10 בכל פעימה. הערב דיווח העיתון הקטארי “אל-ערבי אל-ג’דיד” כי הושגה הבנה ראשונית ומתנהלים מגעים עם קבוצות שונות בתוך רצועת עזה שמחזיקות בחטופים ישראליים.

על רקע האפשרות של ישראל לחזור ללחימה אמר בכיר חמאס, אוסאמה חמדאן הערב בראיון לתקשורת הפלסטינית כי "האבידות של האויב יהיו גדולות יותר. הוא נכשל בכל הרמות הביטחוניות והצביות מול עמידתו האיתנה של העם הפלסטיני וגבורתם של לוחמי ההתנגדות. האיומים של הישראלים ריקים מתוכן והכיבוש יודע שמה שמגיע יהיה גדול יותר. הודאת הכיבוש על מספר חייליו ההרוגים והפצועים בקרבות הקרקע חופשת את האמת המלאה בעובדה שהוא מפחד לפרסם את המספרים האמיתיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חמדאן הוסיף כי "הכיבוש משקר ומסירת האסירים הישראלים במקומות שונים ברצועה סותרת את הודעותיו של הכיבוש על השליטה ברצועה. הכיבוש מבין רק את שפת הכוח, ואלמלא נוכחות האסירים שלו אצלנו, האסירים שלנו לא היו משתחררים. שחרור אסירות וילדים פלסטיניים הוא הישג לאומי והקדמה לדרך הנאמנות לאסירינו."

בכיר חמאס, אוסאמה חמדאן
צילום: טלגרם חמאס

Back to top button