מבזקיםצבא וביטחון

ראש העיר קריית שמונה: "אם כוח רדואן לא יפונה מהגבול לא נחזור לבתים"

ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן הפציר הערב (שלישי) בתושביו שלא לחזור לבתיהם וזהיר כי עדיין לא בטוח.

"ערב טוב תושבי קריית שמונה היקרים. כמוכם, גם אני שומע את ההצהרות בתקשורת של שר הביטחון, של גורמים שונים בכירים יותר, בכירים פחות, אני רואה את ה"פייק ניוז" שרץ, אני רוצה לחדד ולהבהיר אין שום שינוי בהנחיות!" אמר ראש העיר קריית שמונה.

"אנחנו עדיין לא חזרנו למצב שגרה. יש עדיין הנחייה קיימת לפנות את העיר קריית שמונה ולא בכדי יש את ההחלטה הזו." הוסיף שטרן, "אני סומך על גורמי הביטחון ומדינת ישראל שאם החליטה לפנות עיר בישראל זה לא החלטה של מה בכך יש לכך סיבות ואני מבקש מכם לא לקחת סיכונים מיותרים. אני שומע דיבורים, אני רואה אנשים שמתחילים לחזור לביתם בקריית שמונה ואני מבקש למנוע את זה. אפשרנו לתושבים להגיע בצורה מבוקרת כדי להצטייד בבגדי חורף. אנחנו מבינים שמתחיל להיות קר. פינינו את העיר, אנשים לא הצטיידו בציוד חורף ולכן אנחנו מאפשרים הפוגות לצורך הצטיידות. אסור לפרש את זה לאיזה שינוי כלשהו בהנחיות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שטרן הוסיף, "אני מבקש מכולכם שמרו על עצמכם לא לקחת סיכונים מיותרים ואין מה לעשות בעיר. אם מישהו לא נחוץ או לא נדרש להיות כאן עדיף שלא ישהה כאן ולהקשיב להנחיות של גורמי הביטחון. חשוב להבהיר שנכון להיום אין שום שינוי בהחלטה."

כמו כן הבהיר ראש העיר קריית שמונה כי "ההחלטה על בתי המלון והתשלום לבתי המלון נעשה עד ה-31 בדצמבר לפחות. אני מודיע, היום נפגשתי גם עם הרמטכ"ל העברתי לו בצורה חד משמעית שאם כוח רדואן לא יפונה מהגבול בלבנון אנחנו לא נחזור הביתה אם צריך גם לא ב-31 לדצמבר ולכן אני קורא לכולכם תהיו סבלנים תצברו כוחות אורך רוח, זה הולך להיות ארוך ואם צריך גם אחרי ה 31 לדצמבר, אז אנחנו לא נחזור גם אחרי ה 31 לדצמבר."

"זה המסר שהעברתי, זה המסר שאני מבקש מכולכם להעביר ולשתף עם זה פעולה אנחנו לא נחזור לקריית שמונה לא נחזור לבתים כל עוד כוח רדואן על הגדר וכל עוד לא יכולים להבטיח לנו שלא להתעורר בוקר אחד לזוועות שראינו בדרום. לא נהיה כצאן לטבח ומבקש מכולם לא לקחת סיכונים מיותרים ולא לחזור אם אין לכם צורך להיות כאן. שיהיה לכם המשך שיהיה מהנה והמשך שבוע שקט לכולנו, ביחד אנחנו ננצח את זה. עם ישראל חי." אמר ראש העיר שטרן.

צילום: עיריית קריית שמונה

Back to top button