חדשות הארץמבזקים

ראש מועצת מטולה: תחושת ביטחון וחיזבאללה מורתע? אלו סיפורים

ראש מועצת מטולה דוד אזולאי מותח ביקורת חריפה (רביעי) על הדרג המדיני ורמטכ"ל צה"ל רב אלוף הרצי הלוי בכל הנוגע להתנהלות מול חיזבאללה. לאחר מפגש שנערך ביום שלישי בין פורום ראשי יישובי קו העימות בצפון עם הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי אמר ראש מועצת מטולה דוד אזולאי, "לצערי הרמטכ"ל תקוע בקונספציה של לפני ה-7 לאוקטובר".

אזולאי הוסיף ואמר: "יחד עם ראשי הרשויות בצפון נפגשתי ביום שלישי עם הרמטכ"ל, הוא סיפר לי סיפורים על תחושת ביטחון. אבל אני לא רוצה תחושה. אני רוצה ביטחון! הרמטכ"ל אמר לי חיזבאללה מורתע, אבל ישראל היא המורתעת לא חיזבאללה. אני מזמין את הרמטכ"ל וכל אחד לראות אותם מסתובבים על הגדר בלי פחד, יש לי תמונות וסירטונים ממצלמות האבטחה כל מי שרוצה יכול לבוא לראות".

אזולאי לא הסתפק בדברים אלו והמשיך בביקורת החרעפה שמתח: "אני שומע דיבורים של המנהיגים שאומרים מה יגידו הרוסים? מה יגידו האירופאים? מה יגידו האמריקאים?אף אחד לא אומר מה יגידו התושבים?! הם לא סופרים אותנו והם לא מבינים שהעם החליף דיסקט, אנחנו לא חוזרים הביתה! אם לא יטפלו בחיזבאללה אנחנו לא חוזרים נקודה!!!כל העולם מסתכל עלינו, כל האוייבים שלנו מסביב. תתחילו להתעורר אתם הנבחרים של עם ישראל לא של הרוסים האירופאים והאמריקאים!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
רמטכ"ל - הרצי הלוי - מפגש - רשויות - צפון
צילום: דובר צה"ל

Back to top button