מבזקיםרצועת עזה

ארגון אכזרי ולא אנושי: חמאס הודיע על מותם של שלושת חטופים ישראליים

ארגון הטרור חמאס שממשיך לנהוג באופן אכזרי ובלתי אנושי תוך כדי שהוא מפעיל לוחמה פסיכולוגית על אזרחי ישראל, פרסם הערב (רביעי) הודעה על מותם לכאורה של שירלי ביבס ושני ילדיה, כפיר ואריאל, לטענתו כתוצאה מהתקפה ישראלית בעזה שאירעה מוקדם יותר. "גדודי אל-קסאם מכריזים על הריגתם של 3 עצורים ציונים כתוצאה מהפצצה ציונית קודמת של רצועת עזה: שרי סילברמן ביבס, כפיר ואריאל ביבס " , נכתב בהודעת חמאס.

כמו כן בהודעת חמאס לא נמסר דבר על מצבו של ירדן, אב המשפחה, שגם הוא נחטף. לפי שעה אין אפשרות לאמת את המידע וצה"ל הודיע למשפחה שהוא פועל בנושא.

בצה"ל הגיבו לדיווח ומסרו כי "נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע. האחריות לביטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל. צה״ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת ביבס, כמו גם את כל משפחות החטופות והחטופים. צה״ל פועל בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שירלי ביבס ושני ילדיה, כפיר ואריאל
שירלי ביבס ושני ילדיה, כפיר ואריאל

Back to top button