חדשות חוץמבזקים

שר החוץ: "אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור"

שר החוץ אלי כהן הגיע הערב (רביעי), עם נציגי משפחות החטופים, למפגש עם שרי חוץ ונציגים בכירים של הקהילה הבינ״ל, בכינוס של הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה (אבש"א), בצפון מקדוניה.

במהלך נערכה קריאה משותפת של שרי חוץ מאירופה לשחרור מיידי של כל החטופים – שר החוץ אלי כהן, יחד עם משפחות של שלושה חטופים, נפגשו עם שרי החוץ של הולנד, בולגריה, אוסטריה, מלטה, רומניה ושר מאירלנד וסגן שר מפולין .

שר החוץ אלי כהן עם משפחות החטופים לשרי החוץ של אירופה: "אנחנו נמשיך במלחמה עד לחיסול החמאס ושחרור החטופים. ישראל היא חוד החנית במאבק העולמי נגד הטרור, אירופה והעולם חייבים להתאחד כדי לשחרר את עזה מחמאס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ אלי כהן הוסיף כי "הכחדת שלטון חמאס בעזה היא משימה ראשונה בחשיבותה עבור ישראל, אירופה והעולם כולו. ישראל תמשיך במלחמה כל זמן שיידרש עד שנמוטט את שלטון חמאס ועד שנחזיר את כל החטופים חזרה הביתה. אנחנו מבקשים מהקהילה הבינלאומית להמשיך ולתמוך בישראל במטרה לשחרר את עזה מהחמאס. יש רק גורם אחד שאחראי למלחמה והוא ארגון הטרור חמאס, הגרוע מארגון דעא"ש. להגעתנו היום לכינוס הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה חשיבות גדולה בהמשך התמיכה בינלאומית לזכותה של ישראל להגן על עצמה. העולם הנאור חייב להבין אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור: The west is next".

שר החוץ - משפחות חטופים - שרי חוץ
צילום: שלומי אמסלם, משרד החוץ

Back to top button