חדשות הארץמבזקים

חוזרות הביתה: מייה שם ועמית סוסנה שוחררו מעזה ובדרכן לבסיס חצרים

לפני זמן קצר (חמישי) העבירו נציגי הצלב האדום בעזה שתי חטופות ישראליות השבות ארצה לידי כוח של יחידה מובחרת של צה״ל וכוח של שב״כ בסמוך לגדר הגבול. לאחר מכן יעשו את דרכן לבסיס חצרים. בשעות הקרובות צפויים לעבור חטופים ישראלים נוספים לידי הצלב האדום. נציגי צה״ל מעדכנים את משפחות החטופים באופן שוטף.

מייה שם ששוחררה הערב משבי החמאס היא בת 21, מלאת שמחת חיים ובעלת לב ענק. למדה לקעקע ועובדת במכון לקעקועים, מקצוע שבו היא רוצה להתעסק בעתיד. בנוסף אוהבת לצייר ולבשל.
מייה היא לוחמת בנפש, צעירה עם נפש של אישה בוגרת.היא דואגת לאחים שלה תמיד, משפחתית מאוד. הגיעה למסיבה עם חברתה הטובה אליה טולדנו, אשר נחטף גם הוא ועדיין מוחזק בשבי החמאס.

עמית סוסנה ששוחררה גם היא הערב משבי החמאס, בת 40, עורכת דין, עובדת בחברת 'לוצטו'. עמית מגדלת 3 חתולים, אוהבת מוזיקת רוק לועזית ומשחקת טניס בשעות הפנאי.הסדרה האהובה עליה היא הסופרנוס. היא גרה לבד בשכונת הדור הצעיר בקיבוץ כפר עזה, ונחטפה בעת שהתחבאה בממ"ד שבביתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשרד ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי ממשלת ישראל מחבקת את שתי החטופות שהשתחררו כעת.מייה שם ועמית סוסנה. ממשלת ישראל מחויבת להשבת כל החטופים והנעדרים. הממשלה יחד עם כל גורמי הביטחון תלווה אותן ואת משפחותיהם.

עמית סוססנה - חטופה - שחרור
צילום: מטה משםחות החטופים
עמית סוססנה - חטופה - שחרור
צילום: מטה משםחות החטופים
מייה שם - חטופה - שחרור
צילום: מטה משםחות החטופים

Back to top button