מבזקיםרצועת עזה

הטרור הפסיכולוגי נמשך: חמאס פרסם תיעוד אכזרי וקשה של ירדן ביבס

ארגון הטרור חמאס ממשיך כל העת לשחק ברגשותיהן של משפחות החטופים ובדעת הקהל בישראל. לפני זמן קצר (חמישי) הוא פרסם סרטון שבו נראה ירדן ביבס, שנחטף לרצועת עזה יחד עם אשתו שירי וילדיהם הקטנים אריאל בן ה-4 וכפיר בן ה-10 חודשים, לאחר שהודיעו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו כתוצאה מהפצצה ישראלית".

בתיעוד נראה ירדן יושב על כיסא מול המצלמה ופונה לראש הממשלה בנימין נתניהו. מאחר וברור שהדברים הוכתבו לו על ידי מחבלי חמאס הארורים, בחרנו שלא לתת יד לתעמולה והטרור הפסיכולוגי ולא נפרסם את הסרטון או הדברים שנאמרו בו. כמו כן זהו סימן חיים ראשון של ירדן משבי חמאס ברצועת עזה.

ירדן ביבס
ירדן ביבס. צילום: טלגרם חמאס

דובר צה"ל, דניאל הגרי התייחס הערב להודעה של חמאס על מותם לכאורה של משפחת ביבס ואמר: "ארגון הטרור חמאס מציג תיעוד אכזרי וקשה של ירדן ביבס, ליבנו איתו ועם משפחת ביבס כולה. נמשיך לפעול בכל דרך להשבת כלל חטופינו. מדובר במעשה של טרור פסיכולוגי שחמאס מפעיל מול משפחות חטופים, אזרחי ישראל והעולם כולו. מטרתו להפעיל לחץ להכאיב, לפגוע בחוסן שלנו. הטענות של חמאס על משפחת ביבס עדיין אינן מאומתות, והדבר שב ומדגיש את מה שהמתווכים והעולם חייבים לדרוש מחמאס – השבת השים והילדים ובדיקת מצבם הרפואי של החטופים על ידי הצלב האדום או ארגון בינלאומי אחר. זה המתווה, זה ההסכם שסוכם וכך אנחנו נערכים גם למחר. ליבנו עם משפחות החטופים ועם המשפחות שיקיריהן טרם חזרו. יש לנו מחויבות ערכית עמוקה לעשות הכל להשבת החטופות והחטופים כולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button