מבזקיםרצועת עזה

תקיפות עוצמתיות בעזה: דיווחים על הרוגים ופצועים במספר אזורים שונים

לאחר אזעקות שנשמעו הבוקר (שישי) בעקבות ירי מרצועת עזה לעבר שדרות, יישובי המועצה האזורית אשכול ושער הנגב, צה"ל הודיע רשמית כי הפוגת האש הסתיימה והחל לתקוף ברחבי רצועת עזה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "ארגון הטרור חמאס-דאעש הפר את המתווה, לא עמד בחובתו לשחרר היום את כל הנשים החטופות, ושיגר רקטות לעבר אזרחי ישראל. עם החזרה ללחימה נדגיש: ממשלת ישראל מחויבת להשיג את יעדי המלחמה – לשחרר את חטופינו, לחסל את החמאס ולהבטיח שעזה לעולם לא תהווה עוד איום על תושבי ישראל."

על פי דיווחים של הערבים ברשתות החברתיות ישנם לפחות ארבעה הרוגים ומספר פצועים בתקיפה ממוקדת לעבר בית במחנה אל-מגאזי שבמרכז רצועת עזה. בנוסף דווח על הפגזה ארטילרית בשכונת שייח' רדואן, צפונית לעיר עזה. גם באזור השוק המערבי במרכז רפיח בעזה הותקף בית ושם נמסר על שלושה הרוגים ועוד עשרות פצועים. כמו כן, ישנם חילופי אש בין כוחות צה"ל למחבלים בצפון רצועת עזה ודיווח על תקיפת מבנה בחאן יונס וברפיח, שם נמסר על 8 הרוגים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העזתים מעלים בדקות האחרונות תמונות וסרטונים מאזורי התקיפות של פצועים לכאורה המגיעים אל בתי החולים. באחד הדיווחיים נמסר כי צלם הטלוויזיה של אל-אקצא, עבדאללה דרוויש חוסל בהפצצה.

תקיפה ברצועת עזה
פורסם ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א'
צלם הטלוויזיה של אל-אקצא, עבדאללה דרוויש
צלם הטלוויזיה של אל-אקצא, עבדאללה דרוויש פעיל בארגון הטרור חמאס
תקיפה ברצועת עזה
פורסם ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א'

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button