חדשות הארץמבזקים

שר האוצר סמוטריץ׳ לרה"מ נתניהו: הכרז רשמית על סיום מתווה הפוגת האש

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, בצלאל סמוטריץ׳ שוחח כעת (שישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו להכריז באופן רשמי על סיומו של מתווה ההפוגה ולנתק כל קשר עם האויב הנאצי והמתווכים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "אסור לאפשר מצב של ״חצי מלחמה״ שבו צה״ל חושש מעצירה פתאומית של הלחימה בעקבות מניפולציות של חמאס שירצה לחזור ולחדש את ימי ההפוגה כדי למנוע את המשך פעולת צה״ל להשמדתו. אנחנו שמחים מאוד על החטופים שחזרו הביתה אך כעת מתווה ההפוגה מיצה את עצמו. האוייב הנאצי ממשיך לבצע פשעי מלחמה ביחס לאזרחים ולחטופים. הסכמה לעצירה נוספת כעת תהיה טעות איומה המשדרת חולשה ורפיסות מול האוייב הנאצי".

עוד אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "אסור בשום פנים ואופן לתת לצורר העלוב סינוואר לנהל אותנו. כעת יש לנתק כל קשר ומו״מ עם החמאס והמתווכים ולהסתכל על האוייב רק דרך כוונות ופעילות מטוסי הקרב, ארטילריה וכניסה קרקעית עד לחיסול והשמדה מוחלטת והשבת כלל החטופים. בהתאם להחלטת הממשלה אין אפשרות כעת לחזור לימי הפוגה בלי דיון והחלטה מחודשת ועל כן בקשתי מראש הממשלה להודיע באופן פומבי ומפורש על סיומו של מתווה ההפוגה וחזרה ללחימה מלאה עד להשמדת חמאס וחזרת כל החטופים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בנימין נתניהו - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button