מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: ישראל מחויבת לנצח במערכה, זה כולל גם מאמץ עליון להחזרת החטופים

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ העביר לפני זמן קצר (שישי) מסר לאזרחי ישראל עם חידוש הלחימה והדגיש כי ישראל חייבת לנצח במלחמה ותמשיך לעשות הכל כדי לשחרר את יתר החטופים.

"הבוקר, כפי שהבטחנו – חזרנו לתקוף. בשבוע החולף, נערכנו להרחבת המערכה, מתוך המחוייבות שלנו להשבת החטופים וההכרה שחייבים לשנות את המציאות בדרום וגם בצפון. כפי שהבטחנו – אנחנו חוזרים ומבצעים." אמר השר גנץ והוסיף, "זה היה שבוע של מראות שנכנסנו ללב של כולנו, אבל דווקא בשבוע הזה, לא הפסקתי לחשוב על אלו שעוד לא חזרו."

עוד הוסיף: "נפגשתי ושוחחתי השבוע עם כמה ממשפחות החטופים שלא שבו עדיין, והיום כשאנו חוזרים לתקוף אני מבקש להדגיש – אנחנו נלחמים גם עבורם. עבור החיילות והחיילים שנלחמו ונחטפו במשמרתם, עבור אלו שנלקחו מרחבת הריקודים למנהרות החמאס, עבור אלו שישנו במיטותיהם וכעת ישנים תחת ארגון הטרור הרצחני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי השר גנץ, "מדינת ישראל מחויבת לנצח במערכה, והניצחון הזה כולל גם מאמץ עליון להחזיר את החטופים, וגם את הסרת האיום של חמאס. אני מבקש לשלוח חיזוק לחיילי צה"ל, וחיבוק גדול לכל המשפחות השכולות ולאלו שעוד מחכות ליקיריהן. כל אזרחי ישראל איתכן מאחוריכן."

Back to top button