חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: עופרה קידר שנחטפה מקיבוץ בארי נרצחה בשבי חמאס

משפחתה של עופרה קידר, בת ה-70 שנחטפה לרצועת עזה מקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר התבשרה היום (שישי) שנרצחה בשבי חמאס.

בהודעת קיבוץ בארי נמסר כי "קיבוץ בארי מלא בצער ואבל עם היוודע דבר הירצחה של חברתנו האהובה, עופרה קידר (70) שנחטפה לעזה על ידי חמאס בשבעה באוקטובר. בעלה של עפרה, סמי, נרצח באותו היום בביתו. גופתה נמצאת בידי החמאס. נדרוש את החזרתה עם יתר החטופים. קהילת הקיבוץ מחבקת את משפחתה של עפרה – ילדיה – אלעד, אורן ויעל, נכדיה, וכל בני משפחתה, ומשתתפת בצערם הכבד מנשוא."

עופרה קידר ז"ל נחטפה בעת שיצאה להליכת בוקר בשדות מחוץ לביתה שבקיבוץ בארי. בשיחת טלפון עם בנה, בבוקר השבת השחורה, היא נשמעה צועקת ומנסה לברוח מהמחבלים שירו לעברה. בשלב מסוים היא גם אמרה לו שנפצעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעלה סמי, חולה הפרקינסון, נרצח בעודו מרותק לספה בביתם של השניים. יעל, בתם של עופרה וסמי היא בעלת צרכים מיוחדים והיא ננעלה לבדה בממ"ד הבית ובכך הצילה את עצמה.

מקורביה מספרים שעופרה תמיד הייתה מוצאת דרך להקליל את החיים, "אצלה הכל תמיד בסדר". הייתה דמות חיובית בחייהם של הסובבים אותה והיא תחסר לכולם.

עופרה אהבה לגנן, לשחות בבריכת הקיבוץ, את פינת החי של הקיבוץ ובעיקר את הליכות הבוקר המוקדמות והשקטות בין עצי הפרדס והשבילים.

הערב הותר לפרסום גם על מותם של: גיא אילוז, אופיר צרפתי, מיה גורן, אריה זלמנוביץ, רונן אנגל, אביב אצילי, אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית ועופרה קידר. יהיה זכרם/ן ברוך.

עופרה קידר ז"ל
עופרה קידר ז"ל

Back to top button