מבזקיםפוליטי / מדיני

מאנה: "משפחת נתניהו נכנסה ללחץ, הם יודעים שאני לא כותב סתם דברים"

חברו לשעבר של רה"מ נתניהו, איש העסקים ומתווך הנדל"ן רוני מאנה, טען בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) כי חברי כנסת בליכוד ששוחחו עמו ציינו בפניו שמאסו במשפחת נתניהו ושעליו לסיים את תפקידו כראש הממשלה.

"משפחת נתניהו נכנסה ללחץ הם יודעים שאני לא כותב סתם דברים" כתב מאנה והוסיף, "קיבלתי שיחות מח״כ מהליכוד שלא אזכיר את שמם והם תמכו בכל מה שכתבתי הם אמרו לי בפירוש שהם מאסו במשפחה!! וביבי חייב ללכת הביתה הוא לא בשליטה!!! ליברמן ולפיד נותנים רשת בטחון. לגנץ יש את סער ואלקין והם יכולים לפרק את הממשלה בקלות".

"תרשמו לפניכם רוה״מ הבא של ישראל יהיה איווט ליברמן!! אחרי המלחמה תהיה ועדת חקירה ממלכתית שיהיו בה אשמים בראש וראשונה נתניהו והוא יבעט החוצה.וכל מי שהיה מעורב בהכלה והכנסת כסף לרוצחים הנאצים: רמטכ״לים לשעבר יקבלו נזיפה. והכי נקי יהיה איווט, כל מי שזלזל באזהרות שלו יבינו שהוא הכי מתאים". כתבה מאנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף מאנה: "מקווה שביבי יוריד את החליפה והעניבה ויעבור לחולצה שחורה ולהראות שהוא רציני עם פנים זועפות. ביבי מדבר ומתלבש לפי הוראות של הקמפניירים שלו. זה פשוט מרגיז שהמלחמה מלווה בפוליטיקה מלאה, מי שלא הבין עד עכשיו כל עוד שהוא נלחם על חייו הפוליטיים, זה נראה רע מאד. התקציב שעבר זאת הדוגמא הכי טובה".

יום קודם לכן כתב מאנה: "אתמול נפגשתי עם אחד הבכירים בליכוד, ואני חוזר על מה שצייצתי לפני 3 שבועות: יש מרד גדול בליכוד! הוא אמר לי מפורשות ביבי גמר עם הליכוד וגמר על הליכוד! אם ביבי יחליט להישאר יש 10 ח״כ שיעשו את המעבר ל-3 המפלגות של גנץ, לפיד, וליברמן. ויש עוד אפשרות שליברמן יהיה המועמד לראשות הממשלה תרשמו".

רוני מאנה
צילום מסך מתוך התוכנית אופירה וברקוביץ בערוץ 12

Back to top button