מבזקיםפוליטי / מדיני

מרב מיכאלי נפגשה עם נציגי השמאל של אירופה: "משקף את התמיכה בנו"

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי נפגשה היום (ראשון) עם נציגות ונציגים של ארגון הגג של המפלגות הסוציאל הדמוקרטיות באירופה.

במסגרת ביקורם, שוחחו הנציגים עם יו״ר המפלגה על היום שאחרי הלחימה ופתרון הסכסוך הישראלי- פלסטיני. פגשו הנציגים את חכ״ל אמילי מואטי ממפלגת העבודה במטה החטופים ומחר יסעו הנציגים עם מנכ״ל מפלגת העבודה ניר רוזן לחזות בתופת בקיבוץ בארי.

המשלחת שכוללת סגן שר החוץ של פורטוגל פרנסיסקו אנדרה, חברת הפרלמנט וסגן נשיאת ה-PES קטי פירי, חבר הפרלמנט האיטלקי והמזכיר הבינ"ל של המפלגה הדמוקרטית האיטלקית פפה פרובזאנו ומזכ"ל ה-PES ג'יאקומו פיליבק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר העבודה, ח״כ מרב מיכאלי: שמחה לראות את נציגות ונציגי ארגון ה-PES שהגיעו לישראל בתקופה הקשה הזו אחרי ביקורי בכנס בספרד לפני מספר שבועות. חיזוק היחסים בין מדינת ישראל והשמאל הסוציאל דמוקרטי באירופה חשוב לי מאד, ואני שמחה שהביקור הזה משקף את התמיכה בנו מהמחנה הפוליטי החשוב הזה. אני פועלת לחזק את המקומות הדיפלומטים שהממשלה הזניחה, ומגיעה למקומות הכי מאתגרים. מפלגת העבודה תמשיך להיות הקול הישראלי לשמאל-מרכז האירופאי ולייצג את האינטרס הישראלי מול כל זירה.

פגישה - חברת הכנסת - מרב מיכאלי - נציגי PES - ארגון הגג - השמאל סוציאל דמוקרטי באירופה
צילום: ללא קרדיט

Back to top button