מבזקיםרצועת עזה

לאחר שדווח על "דמות מסתורית" שהגיעה לבית החולים בעזה, נחשפה זהותו

דרמה של ממש התחוללה לפני זמן קצר (שני) בכניסה לבית החולים נאצר בחאן יונס. אל המקום הגיע אמבולנס וצמוד אליו רכב שמתוכו יצאה דמות מסתורית.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה שמספר אנשים מקיפים את הדמות ומונעים מאנשים לצלם או לחשוף את זהותו של האיש. פעילי חמאס אף היכו באמצעות אלות את הסקרנים שניסו לברר במי מדובר.

בדיווחים ברשתות הערביות עלה כי הוא נפצע כתוצאה מהפפצה ישראלית בחאן יונס. עם זאת ניתן לראות כי לא מדובר בפציעה קשה והוא התהלך על רגליו אל תוך בית החולים. "גם מאיתנו מסתירים לדעת מי האדם שהגיע לבית חולים. הוא הגיע אחרי תקיפה של כוחות הכיבוש בחאן יונס" טען אחת הצלמים בשטח בית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדקות האחרונות מתחילים להתברר פרטים נוספים ומסתמן כי מדובר בחבר הלשכה המדינית של חמאס ניזאר עוודאללה. הוא היה בשנת 2021 מועמד בבחירות הפנימיות לראשות ממשל חמאס בעזה מול סינוואר שניצח אותו בסיבוב הרביעי.

ניזאר עוודאללה
ניזאר עוודאללה
עלה ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button