מבזקיםפוליטי / מדיני

"מי שמכפיש את ההתיישבות ישלם": ח"כ צבי סוכות תובע את דן הראל

חבר הכנסת צבי סוכות הגיש היום (שני) תביעת לשון הרע כנגד סגן הרמטכל לשעבר, האלוף במיל' דן הראל על סכום של 100 אלף ש"ח בגין הטענה שלו לפיה הועברו גדודים לשומרון על חשבון עוטף עזה.

"הגשתי תביעה על סך 100,000 ש"ח כנגד אלוף פיקוד ההתנתקות דן הראל בעקבות ההכפשות שלו ב"פגוש את העיתונות" לפיהן הוסטו גדודים מעוטף עזה ערב הטבח כדי לשמור על תושבי יו"ש ועלי באופן אישי." הודיע ח"כ צבי סוכות והוסיף כי "חודשיים שהשקר הזה רץ – הגיע הזמן לעצור. מי שמכפיש את ההתיישבות ישלם."

חה"כ אלמוג כהן יצא להגנתו של חה"כ צבי סוכות ואמר "אחיי בשמאל כהרגלם מומחים בקמפיינים מתוזמרים. המון השפעה ובעיקר שליטה תקשורתית מלאה. הקורבן התורן: ח״כ צבי סוכות. אז אני אתכם, נגיד ו 100 הלוחמים הוקפצו בעקבות הסוכה של ח״כ סוכות שהוקמה בחמישי לקראת השעה 20, הסוכה עמדה שעתיים עד השעה 22 (אתכם, 4 שעות עד 00) למה כשפורקה לא הוקפצו חזרה אלינו לדרום? הרי המשימה הייתה אבטחת הסוכה, ומשנעלמה המשימה נגמרה/הושלמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"איתכם, שכחו להחזיר אותם. למה כשקיבלו חידוד להתראה בלילה שבין שישי לשבת (שבת לפנות בוקר) 30 שעות לאחר ״הסוכה של סוכות״, בסביבות השעה 4:30 והקפיצו צוות ״טקילה״ (עובדת בונוס: לכן השם טקילה. מקפיצים אותם הרבה ובתקופת ההקמה טקילה הייתה להיט באירועים, לעקשנים הם לא באמת הוקפצו אלא הוסתו מיוש ליד מרדכי) לא הקפיצו את 100 לוחמי הקומנדו ביחד איתם להגן עלינו? (אלוף הפיקוד היה בוויעוד). מיסוך עשן זה טוב אבל העשן מתפזר. שוויה שוויה…" אמר ח"כ אלמוג כהן.

צבי סוכות
צילום: דוברות ח"כ צבי סוכות

Back to top button