מבזקיםתאונות דרכים

גבר בן 40 נהרג בתאונת דרכים בין שני כלי רכב באשדוד

בדרך בן גוריון באשדוד אירעה לפני זמן קצר (חמישי) תאונת דרכים בין שני כלי רכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו בזירת התאונה גבר כבן 40 כשהוא לכוד ברכב וללא סימני חיים ונאלצו לקובע את מותו.

פראמדיקים במד"א אמיל רזניקוביץ ואשר ארביב וחובש רפואת חירום במד"א מישאל נחום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין 2 כלי רכב. גבר כבן 40 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

מתנדבי יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי נמצאים בזירה ופועלים לשמירה על כבוד המת. חיים אדרי מפקד צוות אשדוד שנמצא בזירה אמר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שני כלי רכב כאשר ההרוג עדיין לכוד בתוך רכבו ובדקות אלו פועלים לחילוצו תוך שמירה על כבוד המת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלומי הרוש ודור פרידמן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים בין שני כלי רכב, לצערנו נהג רכב נהרג במקום עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל, בנוסף הענקנו טיפול רפואי לנהג הרכב השני כבן 65 שנפגע במצב קל".

אייזיק רוטנר מפקד זק"א אשדוד אמר: "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות של מספר רכבים. כאשר הגענו למקום ראינו שאחד הרכבים התנגש בעוצמה בעמוד, גבר כבן 25 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לצערי צוות רפואי של מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות זק"א אשדוד טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

נסיבות התאונה נחקרות ע״י המשטרה.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. השוטרים מכווינים את התנועה במקום.

תאונת דרכים קטלנית - אשדוד
צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונת דרכים קטלנית - אשדוד
צילום: יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי
תאונה - קטלנית - אשדוד
צילום: דוברות זק"א
תאונה - קטלנית - אשדוד
צילום: דוברות זק"א
תאונה - קטלנית - אשדוד
צילום: דוברות זק"א

Back to top button