מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ קרויזר: להעמיד לדין את ח"כ עופר כסיף על השוואת כיתות הכוננות לנאצים

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר פנה הבוקר (חמישי) בפנייה דחופה אל ועדת האתיקה בראשות ח"כ ינון אזולאי בדרישה להעמיד לדין את ח"כ עופר כסיף על דברי הסתה כנגד לוחמי כיתות הכוננות.

כזכור, ח"כ כסיף חזר לפני זמן קצר מהשעיה על אמירות שאמר נגד מדינת ישראל בזמן המלחמה: "ישראל רצתה באלימות הזו", בנוסף הוא גם יצא נגד הפעילות של ישראל ברצועת עזה ואמר כי "על כל אוהבי השלום לאחד כוחות ולהגיד לישראל לסיים את הכיבוש כעת". ועל כך הוא נענש מועדת האתיקה בהרחקה ל- 45 ימים מהכנסת ושלילת שכרו לשבועיים.

בראיון שהעניק כסיף בערוץ אקדמי ברשת הוא טען, שכיתות הכוננות שהוקמו אחרי ה- 7 באוקטובר מטרתן לקדם מלחמת אזרחים בה הימין יפעל לחסל פעילי שמאל. בנוסף הוא השווה את כיתות הכוננות שהוקמו בישראל לאחר הטבח, למליציות גרמניות. מליציות שלוחמיהן לאחר מכן פעלו באס אס והיו מבכירי המשטר הנאצי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות דברי ההסתה החמורים, הגיש הבוקר ח"כ קרויזר פניה דחופה לוועדת האתיקה בדרישה להרחיקו שוב מהכנסת.

יצחק קרויזר
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

ח"כ קרויזר אמר כי "אנשי כיתות הכוננות הם מלח הארץ, אזרחים שמחרפים את נפשם בהגנה על אזרחי מדינת ישראל, הם לא מלציות הם אנשי הגנה ושמירה ויש לתת להם את מלוא הכבוד והערכה".

עוד הוסיף קרויזר: "אני מגנה בתוקף את דבריו החמורים של כסיף, ושולח חיזוק גדול לאנשי כיתות הכוננות שנמצאים בכל רחבי הארץ, ימניים ושמאלנים, דתיים וחילונים, עולים וותקים שנלחמים יחד להגנה על המדינה אין דבר גדול מזה".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button