בידורמבזקים

רדיוס קיים יום שידורים מיוחד, הזמרת אדר גולד ביצעה שיר מרגש של אמה

תחנת רדיוס 100FM הגיעה ליום שידורים מיוחד, ביום שלישי השבוע במלון "הרודס" תל אביב מרשת מלונות פתאל. אולפן התחנה הוקם במלון, במטרה לתת לתושבים שפונו מקיבוץ "ניר עם" ומקריית שמונה, אפשרות להשמיע את קולם ולעטוף אותם חזרה בחיבוק גדול.

התוכניות "מנהרת הזמן" עם ירון אשבל, ו-"VIP" עם מושיקו שטרן שודרו החל מ-12 בצהריים, ובמהלך השידור לקחו חלק האומנים: פיטר רוט, אבי גרייניק, תמיר גרינברג ואדר גולד, ואושיית הרשת, קווין רובין.

הקומיקאי והזמר אבי גרייניק התארח בתוכנית "מנהרת הזמן" עם ירון אשבל וסיפר :"אנחנו האומנים מתרוצצים במקומות לא הגיוניים. בעצם המפונים והחיילים עושים לנו טובה כדי שלא נשתגע בבית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הזמר תמיר גרינברג , התארח במהלך שידור התוכנית V.I.P עם מושיקו שטרן ואמר : "פגשתי את המשפחות של החטופים שחזרו , דיברתי איתם. יש הרבה גבורה והרבה אומץ והרבה כוח, אתה רואה שאנשים, עם כל מה שקורה , הם מאוד חזקים, הם עומדים מול כל זה בעוצמה, זה לא מובן מאליו".



הזמר תמיר גרינברג
צילום: עידן ריבר


בזמן הפרסומות, נשמעה אזעקה בתל אביב בעקבות מטח של רקטות לעבר גוש דן, ואז צוות השידור, יחד עם האורחים והזמרים, עברו למרחבים המוגנים בבית המלון.

מושיקו שוחח עם שי ששון מקיבוץ "ניר עם" שאמר: "אנחנו אנשים פשוטים שרצו לחיות את החיים במקום הכי יפה ביקום, אבל לארגון טרור נאצי היו תוכניות אחרות. ובחודשיים האחרונים אנחנו אורחי הכבוד של רשת פתאל במלון הרודס. מה 8.10 נחתנו פה. הם נתנו לנו תחושה של בית מהרגע הראשון. אני חושב שזה לא מובן מאליו. המזוודות אצלנו זה לא לטיולים לחו"ל זה להסלמה. תמיד יש תיק חירום מוכן. הפעם לאף אחד לא היה אכפת מהתיקים, יצאנו עם שקית זבל מהבית, מה שהיה היה וקיווינו להישאר בחיים. קיבלו אותנו בצורה הכי יפה שיש. עוטפים אותנו, תחת ידיה של רחלי אמסלם, שהיא מדהימה, מנכ"לית מלון הרודס תל אביב. אנחנו רוצים שכל החטופים והחטופות שלנו יחזרו הביתה, אנחנו מחכים להם. מבחינתנו המלחמה הזו לא תיגמר עד שהם יחזרו".

הזמרת אדר גולד אמרה: "אני מאוד מתרגשת להיות כאן. יש פה התקרבות והתכנסות פנימה. כואב שזה בנסיבות כאלה. משהו חדש יצמח מהדבר הזה . אני יודעת שאנחנו נצא מזה".

אדר גולד ביצעה בין היתר גם את השיר "לעולם בעקבות השמש", שאמא שלה , שרי, ביצעה במקור .

הזמרת אדר גולד
צילום: עידן ריבר
צילום: אופיר מור
צילום: אופיר מור

דוד בן בסט, בעלים ומנכ"ל רדיוס 100FM אמר בשידור :"תודה רבה לכל האנשים היקרים שנמצאים פה. אני רואה פנים מחייכות וזה עושה טוב על הלב. אז באמת כל הכבוד לכם שאתם מחזיקים מעמד בחיוך וכל עם ישראל איתכם, אתם יודעים את זה. הרבה תודות מגיע לדוד פתאל ולרחלי המנכ"לית ,לרשת פתאל ולמנכ"לית שלה, ורק שתהיו בריאים".

דוד בן בסט, בעלים ומנכ"ל רדיוס 100FM
צילום: עידן ריבר

רשת מלונות פתאל מארחת 18 אלף מפונים מהעוטף, הצפון והדרום בלמעלה מ- 45 בתי המלון שלה בישראל. מיד עם היוודע המצב, הרשת נערכה עם חמ"ל רשתי שמאגד מצד אחד את כל צרכי התושבים המפונים ומצד שני תורם לחיילים בחזית. בכל מלון ניתן למצוא מתחמים המשמשים מחנויות ביגוד וטואלטיקה בחינם, דרך מתחמי פעילות לילדים ונוער, מתחם רפואה ועוד.

רחלי אמסלם, מנכ"לית מלון "הרודס" תל אביב אמרה :" אנחנו רוצים לתת להם להרגיש בבית, ועושים את זה באהבה . למדנו להבין שדברים הם לא כמו שאנחנו מכירים , להסתכל ברגישות אחרת על התנהלות ועל אנשים, פרופורציות, לחפש את חצי הכוס המלאה בתוך כל הסיטואציה".

Back to top button