חדשות הארץמבזקים

בכירי הממשלה מסרו תנחומים למשפחת אייזנקוט על נפילת בנם ברצועת עזה

גל מאיר איזנקוט, בן 25, מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת ‘חצי האש’, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הלווייתו של גל איזנקוט ז"ל תיערך מחר (שישי), 8.12.23, בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בהרצליה. תנחומים למשפחה נמסרו מכל קצוות הקשת הפוליטית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:" לחנה וגדי איזנקוט, שרה ואני שבורי לב על נפילתו של בנכם גל. אנחנו בוכים אתכם. אנחנו מחבקים אתכם. גל היה לוחם אמיץ וגיבור אמיתי. אנו שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתכם ולמשפחות כל נופלינו הגיבורים. העם עוטף אתכם באהבה ובהוקרת תודה – היום ולתמיד. מה גדול הכאב. מה עמוק הצער. ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אבלים יחד אתכם. גיבורינו לא נפלו לשווא. נמשיך להילחם עד לניצחון".

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "מיכל ואני דואבים וכואבים באבלם העמוק של גדי וחנה איזנקוט על נפילת בנם גל בקרבות ברצועת עזה. גדי סיפר לי לא אחת על גל, שהיה תבנית נוף משפחתו – ערכי, חותר למצוינות, ואהוב על כולם. כל חייו מקדיש גדי לביטחון ישראל, לצה״ל ולמדינה והיום הוא ומשפחתו משלמים מחיר כבד מנשוא. גל חונך מילדותו לאהבת העם והמולדת ופעל ברוח זו בכל רגע, גם בעת שנהרג. יחד עם העם כולו אני מחבק את משפחת השכול הישראלית, שקורבנה כבד וקשה מנשוא, ומתחייב – נמשיך לשמור על העם שלנו ועל מדינתנו האהובה, למענם ולמעננו. יהי זכרו של גל ושל הנופלים במלחמה ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "תנחומים לשר גדי איזנקוט ומשפחתו היקרה בנפילת בנם הגיבור, רס"ר גל מאיר, בקרב ברצועת עזה. גל ינק מהבית את השירות לעם ישראל, והקריב את חייו למען המדינה של כולנו. עם ישראל כולו מחויב להמשיך ולהילחם כתף אל כתף להשמדת החמאס ולניצחון מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך".

יאיר לפיד: "הצילום הזה. החיבוק הזה. אב ובנו. שניהם במדים. שניהם חיילים של המדינה הזו. שניהם נענים לקריאה, מגיעים כשצריך אותם, עושים את מה שעליהם לעשות. גורלה של מדינה שלמה בחיבוק אחד. גדי, חנה, אנחנו בוכים אתכם."

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: יחד עם כל עם ישראל כואב ובוכה על נופלו של הלוחם גל אייזנקוט ז״ל בנו של רא״ל השר גדי אייזנקוט. אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב לכל המשפחה, עם ישראל כולו מחבק אתכם ואיתכם באבלכם. הערב נר ראשון של חנוכה. גל, גיבור ישראל מצטרף לשרשרת של גיבורים בני עמנו, וגבורתו יחד עם יתר הנופלים לוחמי צה״ל הם מגש הכסף ולאורם ולזכרם נילחם כולנו יחד למען תקומתה של מדינת ישראל ושל העם הזה בארצו. יהי זכרו של גל ברוך".

שר הביטחון יואב גלנט: "בצער רב קיבלתי את הבשורה הקשה על נפילתו של גל, בנו של השר גדי איזנקוט עמו חלקתי שנים ארוכות של שירות משותף. ‏גל חונך על ערכי אהבת הארץ, ולדאבון הלב גם נפל למענם. לבי ומחשבותיי עם כל בני המשפחה.‏מי יתן ונהיה ראויים לקורבנו של גל, ושל כל הנופלים במלחמה הצודקת הזו".

גדי אייזנקוט ובנו ז"ל שנפל ברצועת עזה
קרדיט: דובר צה"ל

Back to top button